Spiegel piept.

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
M'n rechterspiegel piept door de wind.
Iemand stelde me voor gewoon doorzichtig plakband onder de spiegel te plakken maar dit was niet echt een succes. Bovendien weet ik niet eens wat de oorzaak is.

Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen?

Alvast bedankt.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Muizen?

Probeer tijdens het rijden jouw hand op verschillende plaatsen op en bij de spiegel te houden en kijk waar de aerodynamica het niet goed doet. Dan weet je gelijk de lokatie :)
 

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
Haha muizen misschien is dat het probleem ;)

Helaas is mijn arm niet lang genoeg om tijdens het rijden bij mijn spiegel te kunnen. Ook denk ik geen gepiep hoor als ik 80 rij met m'n raam open.

Is het mogelijk dat het probleem ligt bij de buitentemperatuurmeting? Ik hoorde dat die vaak onder de spiegel is geplaatst. Is dat ook het geval bij Lexus?
 

Bijlagen

  • zijkant2.jpg
    zijkant2.jpg
    26 KB · Weergaven: 42

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
Ja gewoon dat geluid dat je hoort als er wind langs een spiegel gaat :p Ik weet zeker dat dat het moet zijn.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
anders klap je hem tijdens de snelweg even automatisch in :p kijken of het gefluit anders is, want als dat hetzelfde is dan ligt het waarschijnlijk aan je deurstrip.

Owja alleen doen als het veilig kan he!!!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dat wel, ik heb het laatst gedaan toen ik wat last had met de motor in een van de spiegels. Inderdaad een beetje vreemd om je spiegels tijdens het rijden in te trekken.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Leon, zit je kap niet los? misschien kan je eens je spiegel eruit halen en even de schroefjes aandraaien aan de binnenzijde.

Misschien kan het aan de gaten liggen die aan de onderkant zitten?

JE zou kunnen proberen om met plakband even bepaalde gaten en kieren 1 voor 1 dicht te tapen. Zo kan je even bekijken waar het precies aan ligt.
 

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
Foto? uhh sure. Zal morgen is ff maken.

Kap los ? niet dat ik weet. zou wel eens kunne kijke, plakband blijft voor geen meter zitte :$
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Koop even beter plakband of gewoon even ducktape :)

het gaat erom dat je even kan testen waar die piept.