Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
M'n rechterspiegel piept door de wind.
Iemand stelde me voor gewoon doorzichtig plakband onder de spiegel te plakken maar dit was niet echt een succes. Bovendien weet ik niet eens wat de oorzaak is.
Probeer tijdens het rijden jouw hand op verschillende plaatsen op en bij de spiegel te houden en kijk waar de aerodynamica het niet goed doet. Dan weet je gelijk de lokatie
Helaas is mijn arm niet lang genoeg om tijdens het rijden bij mijn spiegel te kunnen. Ook denk ik geen gepiep hoor als ik 80 rij met m'n raam open.
Is het mogelijk dat het probleem ligt bij de buitentemperatuurmeting? Ik hoorde dat die vaak onder de spiegel is geplaatst. Is dat ook het geval bij Lexus?
anders klap je hem tijdens de snelweg even automatisch in kijken of het gefluit anders is, want als dat hetzelfde is dan ligt het waarschijnlijk aan je deurstrip.
Dat wel, ik heb het laatst gedaan toen ik wat last had met de motor in een van de spiegels. Inderdaad een beetje vreemd om je spiegels tijdens het rijden in te trekken.