Sprint booster

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey :hi:

Heeft er iemand ervaring met de werking van een sprint booster??
Sinds ik de IS250 heb, heb ik altijd het goevoel dat je koppeling niet helemaal het zelfde reageerd als wat je met je voet doet. Het lijkt wel of er iets van een begrenzing inzit om je koppeling te sparen.

Als je heel snel wil wegtrekken en je laat hem vlot opkomen gaat de auto nogal schokkerig van zijn plek.
Als je het juist te rustig doet reageerd die ook heel anders.
Hiervoor heb ik een BMW gehad waar ik dit nooit mee heb gehad. Nou weet ik wel dat BMW bekend staat om de heerlijke besturing en preciezie maar dit moet voor Lexus tog ook geen probleem zijn :)

Zou een boost controller hier verbetering inbrengen want die gaat de standen wat aanpassen geloof ik.
Het kan ook in de aangrijppunten van de koppeling zitten natuurlijk en dan kan je er neem ik aan niks aan doen.

Ik hoop dat iemand hier bekend mee is en/of dat die zelf ook dat gevoel heeft.
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Dat dacht ik ook..

Ben nu al zo lang naar vanalles aant zoeken :D nu uitzoeken hoe het op de IS250 werkt.
Wilde eerst de unit vervangen door en kabel maar aan de andere kant de unit is gevult met olie dus de klepjes eruit en gewoon un lege kamer is ook goed onder druk te zetten en zal je niet veel verlies in hebben..

Misschien dus gewoon leeg terug bouwen :)