- 22 feb 2011
- 362
- 21
- 18
Hey :hi:
Heeft er iemand ervaring met de werking van een sprint booster??
Sinds ik de IS250 heb, heb ik altijd het goevoel dat je koppeling niet helemaal het zelfde reageerd als wat je met je voet doet. Het lijkt wel of er iets van een begrenzing inzit om je koppeling te sparen.
Als je heel snel wil wegtrekken en je laat hem vlot opkomen gaat de auto nogal schokkerig van zijn plek.
Als je het juist te rustig doet reageerd die ook heel anders.
Hiervoor heb ik een BMW gehad waar ik dit nooit mee heb gehad. Nou weet ik wel dat BMW bekend staat om de heerlijke besturing en preciezie maar dit moet voor Lexus tog ook geen probleem zijn
Zou een boost controller hier verbetering inbrengen want die gaat de standen wat aanpassen geloof ik.
Het kan ook in de aangrijppunten van de koppeling zitten natuurlijk en dan kan je er neem ik aan niks aan doen.
Ik hoop dat iemand hier bekend mee is en/of dat die zelf ook dat gevoel heeft.
Heeft er iemand ervaring met de werking van een sprint booster??
Sinds ik de IS250 heb, heb ik altijd het goevoel dat je koppeling niet helemaal het zelfde reageerd als wat je met je voet doet. Het lijkt wel of er iets van een begrenzing inzit om je koppeling te sparen.
Als je heel snel wil wegtrekken en je laat hem vlot opkomen gaat de auto nogal schokkerig van zijn plek.
Als je het juist te rustig doet reageerd die ook heel anders.
Hiervoor heb ik een BMW gehad waar ik dit nooit mee heb gehad. Nou weet ik wel dat BMW bekend staat om de heerlijke besturing en preciezie maar dit moet voor Lexus tog ook geen probleem zijn
Zou een boost controller hier verbetering inbrengen want die gaat de standen wat aanpassen geloof ik.
Het kan ook in de aangrijppunten van de koppeling zitten natuurlijk en dan kan je er neem ik aan niks aan doen.
Ik hoop dat iemand hier bekend mee is en/of dat die zelf ook dat gevoel heeft.