Staatsloterij

11 dec 2012
256
0
0
Wat zouden jullie doen met 10 miljoen?
Ik zou de RX doorschuiven naar mijn vrouw (sorry, sorry, maar...) en zelf een LS600hl kopen... :worship:
En voor erbij nog een Maserati GranCabrio en een (smurfenblauwe) Jaguar XKRS... :D

Verder zou ik een idyllisch landgoed kopen in Zuid-Frankrijk, maar verder gewoon blijven werken en in mijn huidige huis blijven wonen... Niks heel erg overdrevenst doen, op die Jaguar en Maserati... :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
LF-A kopen, de rest investeren en blijven werken :)
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Nieuwe lexus voor mij en un RX voor me meisje (kan die paardentrailer achter) en alles op de bank zetten en leven van de rente die je ervan trekt :D

Oja en 50% werken....zal me baas blij mee zijn :p
 
11 dec 2012
256
0
0
Mwa... Stoppen met werken... Ik leid een vrij groot bedrijf, maar ik heb een half jaar niet kunnen werken en dat vond ik persoonlijk een ramp. Een beetje als een lijk op de bank hangen en twee keer per dag dezelfde herhaling van het boodschappenspel kijken... Bah. Ik ga ook niet decadent achter mijn bureau zitten, maar ik ga 2 dagen per week mee naar de klanten om bijvoorbeeld tapijt te snijden en het er in te leggen. 1 andere dag inkopen en nog een dagje op kantoor... Dus stoppen gaat voor mij niks worden. Of... Ik verkoop alles en ga iets anders doen...
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
M3 als dagelijks vervoer, spielerei, X6 diesel als reiswagen voor de familie / vakanties en een mooie Aston Martin DB9 oid..
IS350 importeren en fors opvoeren en tunen. Geld investeren en gewoon 60 uur per week doorwerken ;)
 
11 dec 2012
256
0
0
Sjesusmina, ik ben de DB5 (een zilvere!) en de Volvo V70 T6 voor in Frankrijk vergeten! Ach...

Maar Blue-eyes, een X6? Echt? Voor die ene auto had Jeremy Clarkson w?l gelijk... Heb er samen met een vriend in gereden, en we vonden het allebij geen fijne auto... Ik vind hem ook niet zo mooi, maar dat is een kwestie van smaak... Een X5 daarintegen is wel een prima auto vind ik! :D
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Ergens, Ibiza of zo een leuke nachtclub kopen en daar verder werken als baas en voor de rest race licentie halen, lekker een beetje racen en qua auto's..... hmmm zo lastig...
Lamborgini Aventador, Mclaren MP4-12C, Porsche 918 voor de leuk.. RS6 V10 voor de boodschappen, Toyota landcruiser voor de trailer of een Range Rover Vogue TD8, Porsche Cayenne Turbo S Gemballa uitgevoerd, met de champage koeler achter in. :) Voor de wintersport of zo..
Oh en een Tesla S voor het dagelijkse gebruik...
 

Flexi

Nieuw hier
17 jan 2013
8
0
0
Harrie Beekmans zei:
Verder zou ik een idyllisch landgoed kopen in Zuid-Frankrijk, maar verder gewoon blijven werken en in mijn huidige huis blijven wonen... Niks heel erg overdrevenst doen, op die Jaguar en Maserati... :p

Dat van dat landgoed spreekt mij ook wel aan, misschien wel eentje of meerdere in Griekenland, schijnt daar nu heel goedkoop te zijn :D EN het blijft wel een schoon land ;)
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
703
140
43
Ik zou in elk geval mijn huidige baan opzeggen, dat weet ik wel. Een leuk huis kopen of bouwen en daar zelf aan mee werken lijkt me ook wel wat. Dan zou ik in elk geval naar een of ander vrijblijvend baantje op zoek gaan, voor de sociale contacten enz., maar zou dus niet meer vast willen zitten aan rekening houden met collega's bij vrij nemen en maar een x-aantal vrije dagen per jaar op kunnen nemen. Ik zou in elk geval wel graag willen gaan reizen naar her en der.

Qua auto's zou ik mijn Lexus IS200 vooralsnog houden als daily drive en een Ferrari 458 voor erbij lijkt me wel leuk. Ow, en ik zou beginnen om een leuke trackday auto te bouwen, dat kan dan mooi in die grote garage die ik bij dat huis heb gebouwd ;)

Ach, dromen kan altijd...
 
11 dec 2012
256
0
0
Van de week stamijn vrouw TLC te kijken, was een programma over loterijwinnaars... Een man had $220.300.000 gewonnen!!! Verder een gewone gozer gebleven, hij had een Aston Martin, een groot huis en een paar crossfietsen gekocht, maar niet verwaand of zo... Hij organiseerde veel benefieten en dergelijke...

Er was ook een vrouw die $180.000.000 won. Die sloeg wel door... Trouwde met een veel jongere man, kocht een vliegtuig, een paar joekels van huizen, een Rolls Royce en een Bugatti Veyron special edition voor haar man. Dat zou niet mijn manier zijn hoor...
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Er was ook een vrouw die $180.000.000 won. Die sloeg wel door...
Ik geef haar geen ongelijk, haha.

Met dat geld zou ik direct alles uit mijn handen laten vallen, behoorlijk de wereld rondreizen om daarna ergens neer te strijken in een ver warm oord op een ranch (mogelijk een wijngaard starten) en een bedrag schenken aan bepaalde instanties en wat vrienden. Qua auto's zou een LFA in beeld komen en een Cayenne of landcruiser voor de boodschapjes..
 
11 dec 2012
256
0
0
GPS-10 zei:
Er was ook een vrouw die $180.000.000 won. Die sloeg wel door...
Ik geef haar geen ongelijk, haha.

Met dat geld zou ik direct alles uit mijn handen laten vallen, behoorlijk de wereld rondreizen om daarna ergens neer te strijken in een ver warm oord op een ranch (mogelijk een wijngaard starten) en een bedrag schenken aan bepaalde instanties en wat vrienden. Qua auto's zou een LFA in beeld komen en een Cayenne of landcruiser voor de boodschapjes..
Ja... Met zo'n bedrag wel... Maar nog steeds geen Bugatti voor mij... :neutral:
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
voor tien miljoen hummzzz, ik hield mijn huidige is 200 die voor een totale renovatie maar eens richting vs ging bij zoiets als coddington of foose zonder teveel poespas een 5ltr v 8 erin TT isf of een lfa motortje die dan showshine klaarstond daarbij ging ik mooi ff onder de dealers gaan kloten voor een gtr sorry vind de lfa te duur voor wat hij kan en een gtr zie je ook nie elke dag, als ik daarmee klaar was zou ik een topic openen hier om een dag zandvoort af te huren om daar es een supermeeting te regelen ohja en ik zou voor 1 member een speciaal iets doen een echte diesel in een lex late bouwen zodat hij zich weer prettig voelt met een dieseltje lol :p