Staatsloterij

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
nee is geen idealen verloochenen , jullie zien het verkeerd mijn ideaal werd juist behouden en een gtr voor de straat prestaties omdat een lfa voor veel meer geld bijna dezelfde pretaties leverd,of misschien net wat meer voor het geld dat ik dan zou besparen zou ik mijn huisje hypotheek vrij kunnen maken , en of een mooie mooie rx voor de hele fam kunnen aanschaffen zodat we in stijl lekker weg konden daarbij wat zou ik met een lfa moeten vind dat ook nog een beetje gek aansteken van kijk mij eens ik weet nie waar ik met mijn centen heen moet, maar goed ieder zijn mening groeten Joop
 

DirkR

Hoort erbij
26 jul 2012
75
0
0
Altijd leuk om te dromen
:D

Ik zou beginnen om een zo'n 500k+ in mijn Lexus is200 te steken en het tsukuba track record aan snippers rijden.
En een 1000+ pk daily GS300 met een 2jzgte.

En natuurlijk een kast van een huis met een nog veel grotere garage!
Een circuit in de achtertuin, en een stuk of 10 verbouwde is200's om lekker elk weekend te race met al mijn vrienden en familie.

En de rest van mijn leven besteden aan het bouwen van de meest buitensporige auto's a la Glickhaus.

Zo, en nu weer aan het werk........
 
11 dec 2012
256
0
0
... En dan is het al snel op... Haha...
Ben trouwens de waarde van mijn bedrijf aan het vaststellen, om het te verkopen. Als dat nog een beetje geld waard is, wil ik het wel verkopen en ook naar Frankrijk vertrekken of zo... Lekker een camping, hotel of een ander bedrijfje opstarten daar ginds... ;)
 
11 dec 2012
256
0
0
Had ik al aan gedacht! Maar dan wil ik weer te veel... Dan moet er een Pallas komen, niet zo'n kaal ding... We zullen het allemaal eens afwachten.. ;)
 

Flexi

Nieuw hier
17 jan 2013
8
0
0
Harrie Beekmans zei:
... En dan is het al snel op... Haha...
Ben trouwens de waarde van mijn bedrijf aan het vaststellen, om het te verkopen. Als dat nog een beetje geld waard is, wil ik het wel verkopen en ook naar Frankrijk vertrekken of zo... Lekker een camping, hotel of een ander bedrijfje opstarten daar ginds... ;)

En leven als God in Frankrijk.. Begin toch wel wat jaloers te worden :D
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
709
148
43
Flexi zei:
Harrie Beekmans zei:
... En dan is het al snel op... Haha...
Ben trouwens de waarde van mijn bedrijf aan het vaststellen, om het te verkopen. Als dat nog een beetje geld waard is, wil ik het wel verkopen en ook naar Frankrijk vertrekken of zo... Lekker een camping, hotel of een ander bedrijfje opstarten daar ginds... ;)

En leven als God in Frankrijk.. Begin toch wel wat jaloers te worden :D

Mwah, volgens mij wordt dat ook altijd teveel als een ideaalbeeld gezien. Ik zou persoonlijk nog niet dood gevonden willen worden in Zuid-Frankrijk. Een hotel is ook absoluut niet iets waar je even rustig kunt genieten, dat is gewoon keihard werken.

Daarnaast valt het best tegen hoeveel mensen er succesvol blijvend emigreren. (en dan heb ik het niet over mensen die n?t over de grens gaan wonen en eigenlijk al het leven verder in Nederland houden, alleen wonen ze in Belgi? of Duitsland) Een cultuur zit toch in je, dat moet je niet onderschatten. Hoe hard we toch altijd kunnen zeuren op Nederland, toch hebben we het hier verrekte goed. Als ik de staatsloterij zou winnen (om even een bruggetje te maken naar dit topic) zou ik heel graag vaak in het buitenland zitten, maar toch zo ik mijn thuisbasis graag NEderlands houden.
 
11 dec 2012
256
0
0
Ik werk al ruim 20 jaar heel erg hard, en in Frankrijk kan ik gewoon genieten. Wat ik ook doe. Dus als ik stop, dan naai ik hem er echt uit en ga ik daar iets doen. Ik vind Nederland niet prettig om te wonen, het is hier allemaal t? goed geregeld. Ik heb een aantal jaren geleden een tijdje net over de grens gewoond in Vlaanderen, en daar vond ik alles gewoon beter. Net wat losser en relaxter. Maar ja, dat is mijn mening. Voorbeeldje, nog nooit een snelheidsbekeuring uit Belgi? gehad, en je wilt niet weten hoeveel ik er in Nederland al heb gehad voor 5 km te hard...
 

Jules

Hoort erbij
29 jul 2012
49
0
0
10 miljoen?

Wacht ff: eerst wat kwijl opruimen voor ik antwoord.... :mrgreen:
 

j0hann3s

Actief
9 jun 2013
181
6
0
Als ik dat zou winnen, zou ik een rolschaatsdisco beginnen, met evt een gamehal.
En dan van die mooie oude discomuziek erin, met veel disco lampen (geen led)

Een leuk woonboerderijtje met klushok/stal is ook niet verkeerd.
 

Keessie

Nieuw hier
15 jul 2013
5
0
0
polen, vlaanderen een rolschaatsdisco en een camping in zuid frankrijk... allejezus zeg....!

Kan niemand iets exotischer verzinnen met 10 miljoen?
Leuk huisje aan een wit strand met palmbomen, zwembadje, bootje erbij...
Prive en toch in de buurt vd bewoonde wereld.
Wel voorzien van goede internetverbinding... kan je toch nog een beetje bijbeunen vanuit huis als je het zonnen een dagje zat bent.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Wel voorzien van goede internetverbinding... kan je toch nog een beetje bijbeunen vanuit huis als je het zonnen een dagje zat bent.
Denk dat daar de kern zit. De meesten willen iets om handen blijven hebben ;)

Hoewel exotisch, gaan witte huisjes en palmbomen uiteindelijk ook vervelen :p
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
LOL! Ik zou een track auto erbij bouwen, een mooi huis op een plek waar ik graag wil zijn en verstandig genieten van de rest van het geld. Stil zitten kan ik toch niet.
;)
 

Ruudv82

Hoort erbij
8 nov 2012
70
2
0
10 miljoen, ha daar kun je genoeg mee doen.

stap 1 is weg uit dit belastingg3ileland
dan een mooi huisje, met grote garage.
Lexus LFA voor mij, en Aston Martin DBS voor de vrouw, misschien nog een hobbie-auto voor erbij
verder lekker genieten en af en toe werken.