staggered setup 19" GS430

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Heb een vraag voor jullie.
Ik heb een mooie breedset gezien voor mijn GS430.
En zou willen weten of dit een goeie setup is betreft de maten en of het niet ergens gaat aanlopen.
Hier de specs van de velg:
http://www.xxrwheels.com/sportmax_962.shtml#
Merk: XXR 962 Gold.
Diam: 19"
ET waarde=35 [voor en achter]
J-waarde=8,5 voor en 9,5 achter
bandenmaat voor: 235x35x19 en achter 275x35x19 of 275x30x19.
Graag jullie mening of suggesties.
Alvast bedankt.
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Het gaat een "drop" van 30mm worden en het worden de veren van Eibach,Pro-kit.
Wil Nathanael alvast bedanken voor alle info betreft de verlaging en dat ie het voor mij gaat monteren. :worship:
Hartellijk dank alvast Nathanael,spreek je snel. :rulez:
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
ff update,hoor niks meer van nathanael,dus heb inmiddels wat anders geregeld.
Wordt ook geen Eibach Pro-kit,want eibach europa kan ze niet leveren,omdat ze niet meer in assortiment zitten.
Eibach amerika heeft ze nog wel,maar dat wordt me te omslachtig allemaal,geen zin aan.
Het wordt nu de Tein-s tech 35mm,besteld via suprasport en deze heeft het verhaal van Eibach ook bevestigd,misschien wel handig om te weten voor mensen die ook een GS 430 willen verlagen met Eibach-veren.
Houdt jullie op de hoogte.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dat is wel jammer zeg..

Kom veel positieve reviews tegen mbt de Tein-S, dus dat lijkt een prima alternatief. Wordt dus vervolgd! :rulez:
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Hahaha,jazekers en het duurt niet zolang meer,ga ervan uit dat ie op volgende meeting in dongen fatsoenlijk op zijn voetjes staat,haha. :rulez:
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Ik kreeg helemaal geen reactie van de leverancier over de Eibach veren. Staan btw nog wel in de lijst van beschikbare veren, maarja.

Ben benieuwd naar het resultaat, zal zeker mooi zijn met jouw wielen.
klopt, ben een tijdje niet op het forum geweest, hier en daar wat extra stress...
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Komt goed Nathanael,als de auto klaar is komen de foto's hier wel op de site te staan. :photo:
Ga jij ook naar de meeting in Dongen trouwens?
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Ff een update,inmiddels nieuwe remblokken voor gemonteerd en mijn lexie gaat woensdag naar de spuiter,motorkap en beide voorschermen worden opnieuw gespoten in originele kleur.[heel veel steenslag]
Volgende week worden de verlagingsveren gemonteerd,mooi nog net voor de meeting in Dongen. :rulez:
Hou jullie op de hoogte.
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
ff een update,verlagen gaat as vrijdag gebeuren,jaja hoezo vlak voor de meeting....hahaha.
Heb 5 weken moeten wachten op de veren van Tein,heeft veel te lang geduurd vind ik,maar goed.
Hoop dat suprasport volgende keer het wat beter geregeld heeft.Kleine kritische noot. Eind goed al goed. :rulez:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Inmiddels heb je een prijs in ontvangst mogen nemen voor je auto! :rulez:

Ik had het al gezegd (en nu ook gezien), maar je auto ziet er echt superstrak uit zo. Met de velgen en verlaging is het echt 'af'. Waarom ik je niet heb gevraagd even een stukje te rijden...heb ik bij nader inzien wel spijt van.... :(

Volgende meeting dus! :D
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Komt helemaal goed,haha,volgende keer rij maar een stukkie met me mee,dat ga je wel leuk vinden.
Ben ook blij met het resultaat van de auto tot nu toe.Aankomende week ga ik met de grill bezig. :worship:
Daarna nog een paar kleine dingetjes en dan vind ik het prima.
Mijn vriendin vond jou een aardige vent heel sociaal en gezellig,was dus een prima meeting. :rulez:
Spreek je snel weer. Gr.Mark en Anita. :hi:
 

Riknic

Nieuw hier
30 aug 2013
15
0
0
Hallo Mark,

Als ik me niet heel sterk vergis zag ik je afgelopen week rijden in Almelo. Je viel op omdat ik hier eigenlijk (haast) nooit een mede lexusiaan tegenkom...

Grt Rik
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Riknic zei:
Hallo Mark,

Als ik me niet heel sterk vergis zag ik je afgelopen week rijden in Almelo. Je viel op omdat ik hier eigenlijk (haast) nooit een mede lexusiaan tegenkom...

Grt Rik
Hoi Rik,dat je me zag is heel goed mogellijk en er rijden niet zoveel gs430 rond in almelo,die van mij kun je niet missen,hahaha. Als je de wagen een keer wil zien geef maar gil,krijg je een beter beeld van verlagen en grotere velgen enz. Nou ik hoor het wel. :rulez:
 

Anthony

Hoort erbij
3 jul 2013
63
0
6
Ziet er dik uit! Zou mijn gs ook wel wille verlagen maar weet niet hoe dat dan zit met die electronische verstelling die er standaard op zit...
 

Riknic

Nieuw hier
30 aug 2013
15
0
0
gs430 almelo zei:
Riknic zei:
Hallo Mark,

Als ik me niet heel sterk vergis zag ik je afgelopen week rijden in Almelo. Je viel op omdat ik hier eigenlijk (haast) nooit een mede lexusiaan tegenkom...

Grt Rik
Hoi Rik,dat je me zag is heel goed mogellijk en er rijden niet zoveel gs430 rond in almelo,die van mij kun je niet missen,hahaha. Als je de wagen een keer wil zien geef maar gil,krijg je een beter beeld van verlagen en grotere velgen enz. Nou ik hoor het wel. :rulez:


Ik ga morgen weer voor een klus een paar dagen/weken? Almelo verlaten maar zo snel ik terug ben ga je die gil horen....ik vind de verlaging erg goed staan evenals je velgen ware het niet dat ik die een tikkie te duur voor mijn auto vond....waarschijnlijk gaan ze dan de aanschafprijs overschaduwen...;)