staggered setup 19" GS430

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Heb een vraag voor jullie.
Ik heb een mooie breedset gezien voor mijn GS430.
En zou willen weten of dit een goeie setup is betreft de maten en of het niet ergens gaat aanlopen.
Hier de specs van de velg:
http://www.xxrwheels.com/sportmax_962.shtml#
Merk: XXR 962 Gold.
Diam: 19"
ET waarde=35 [voor en achter]
J-waarde=8,5 voor en 9,5 achter
bandenmaat voor: 235x35x19 en achter 275x35x19 of 275x30x19.
Graag jullie mening of suggesties.
Alvast bedankt.
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
De aanschafprijs van velgen zal je verbazen overigens.
De verlaging is 35 mm en je hebt geen enkele last van drempels en is nog steeds comfortabel. :rulez:
Als je weer terug bent geef maar gil,spreken we een keer wat af,dan praat ik je wel bij waar je op moet letten en welke maten je in de gaten moet houden voor de velgen,enzenz.
Zijn toch mooie fotootjes Mike? Hahahaha. :p :p :photo:
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Anthony zei:
Ziet er dik uit! Zou mijn gs ook wel wille verlagen maar weet niet hoe dat dan zit met die electronische verstelling die er standaard op zit...
Daar moet ik je het antwoord schuldig blijven,misschien weet iemand anders van het forum dit.Bij de dealer kunnen ze je misschien verder helpen,ivm je elektronische verstelling.Succes.
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
@ Anthony, wat bedoel je met elektronische verstelling? Bedoel je de elektronische hoogte verstelling van je lampen?
Zo ja, maakt dit volgens mij niks uit, ik heb een schroefset onder mijn IS SX zitten en heb ook die auto. hoogte verstelling van mijn lampen, maar naar mijn weten, vergelijkt hij beide sensoren waardoor hij zichzelf aanpast naar de juiste hoek..
En als het erg afwijkt zou je een lexus/toyo dealer het af kunnen laten stellen.

@GS430 Almelo, ziet er goed uit man. Verder nog plannen?
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
W1773M- Heb nog een paar plannetjes; strip op achterklep wil ik graag verchroomd hebben[als je nog iemand weet die er 1 heeft of aan kan komen,meld me maar],achterruit-spoiler,alles onder de dorpellijn rondom laten wrappen in andere kleur[zit te denken aan gebroken wit,creme] en dan zijn we er wel dacht ik zo,hahaha. :D
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Je bedoeld de strip met het gat voor je slot? Net als Erick? Ik geloof dat Erick die uit de VS heeft laten komen..

Misschien ff zijn project-topic lezen. Staat er volgens mij wel ergens.. En succes met de rest van je plannen. :D :rulez: :D