16 jaar geleden kocht ik mijn eerste LS 400 en ruilde mijn toenmalige Mercedes in , een LS van de eerste generatie die volgens mij qua vering en afstelling de beste LS was die ooit gemaakt is , na een jaar of 7- 8 wil je wel weer eens iets anders en daarom in 2007 mijn huidige LS 400 geimporteerd,
7 jaar oud en nog geen ton op de teller, inmiddels zijn wij een ton verder en ook nu werd het tijd voor een andere auto.
De opvolger zou zeker geen LS 430 worden, die vind ik persoonlijk niet mooi aan de voorkant (en dat is voorzichtig uitgedrukt )
wat blijf er dan over, de LS 460 of LS 600, de laatste is boven mijn budget dus opzoek naar een LS 460
Mooie gezien bij Lexus A'dam en in Duitsland, prachtige auto's om te zien, maar dan ga je erin zitten en kijk je recht vooruit (zoals je meestal doet als je auto rijdt) en vraag je af waar die lange neus is, je ziet een kleine bult van de sterk aflopende motorkap en de beide spatborden liggen verdiept t.o.v. de motorkap en zijn dus al helemaal niet te zien, ik vind dat een heel vreemd gezicht en als je wat harder rijdt bijna tegen het enge aan.
Een passende opvolger ga ik helaas niet vinden bij Lexus, ik wil een dikke 8 cilinder, met luchtvering en een zichtbare neus, ja wat dan?
Eigenlijk terug bij af en een Mercedes S500 uit 2006 met slechts 68000 km op de teller gekocht
Daarom moet ik afscheid van mijn LS gaan nemen en bied hem dus te koop aan en op markplaats zetten.
Het laatste wacht ik nog enkele dagen mee in de hoop dat er een forumlid interesse heeft,
Verkopen aan een liefhebber, dat zie ik eigenlijk het liefst
Natuurlijk kom ik nog wel naar de komende meeting om de wisselbeker terug te geven maar zal een gepaste afstand bewaren