Zeer interessant GPS-10,
Nou heb ik natuurlijk ongeveer dezelfde stappen gedaan maar dan met de stekker eraan en ign ON.
Dan trap je op de gaspedaal en kijk je op je meter, dat van 1-5 volt was het enige wat niet klopte volgens het boekje.
Maar goed dat meten is een vak apart zonder de juiste SST draden loop je constant het gevaar dat je connectie niet goed is. Ondertussen word je hoorndol van de lege batterijen die je foppen en je gebroken draad in je nieuwe meter zijn rode draad. De spanning is aanwezig maar 6 volt is nooit bereikt 5 is echt zijn max, begin spanning is 1 0f minder V eind dus 5.
Dus .... ja er is gemeten ( stekker erop met voltage stekker eraf voor ohm, en de uitslag was dat wanneer ik de gaspedaal in trap die mooie vloeiende oplopende voltage er niet bij volgde. In Ohms leek alles ok en in voltage haperde het een beetje, het leek wel of ie meteen naar de 5 door wou en 2 3 en 4 liever overslaat.
Ik heb de ECU helaas weer vast gemaakt wat een boel werk is en ik heb mijn meter gerepareerd en gecustomized.
Ik ga er een handje bij roepen om de meting goed te verrichten zodat ik kan uitsluiten ipv raden.
Mijn sub throttle heeft ook precies dezelfde geknakte draden helaas moet je dan wel eerst de actuator verwijderen.
Hoe dan ook ik wist wel dat de LS heel erg inhield als je het gas snel indrukt, af en toe maakte ie dan goed contact en spoot ie vooruit. Ik stond gister op een grasveld en ik trap hem is goed in et voila le LS au Drift.
Het grote verschil tussen een LS die wegvalt in een gat of een LS die goed oppakt is enorm, de throttle response is nu bijna correct en iedere keer als de LS meteen wegblaast ben ik gelukkig.
Zo beste rijders wat kan die zuipen die V8 die tank loopt gewoon leeg lijkt wel.
Groet from LS Lexter