Techstream thuis gebruiken?

Ik heb het ook bij mijn RX bekeken in het menu. Helaas heb ik de optie ook niet om de setting te wijzigen.
Is wel mogelijk bij mijn NX. Ik heb die melding uitgeschakeld, dus ik vermoed dat dit bij je RX ook moet kunnen

Bijlagen

• IMG_3329.jpeg
    IMG_3329.jpeg
    487,9 KB · Weergaven: 25
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n en HondaFan
Van wat ik kan vinden op het Internet, is Techstream v18 alleen geschikt voor auto’s voor april 2024. Nieuwere modellen zouden alleen met GTS+ (Global Techstream Plus) aangepast kunnen worden. Voor zover ik kan vinden, is de LBX begin 2024 gelanceerd.

Ik wil je best helpen, maar de afstand vanaf Enschede naar mijn woonplaats is ongeveer 75km. Jouw dealer zit dan waarschijnlijk in Zwolle, ongeveer dezelfde afstand. Zij hebben de juiste spullen (GTS+) en zouden dit doen bij een recente onderhoudsbeurt. Dit is blijkbaar niet uitgevoerd, maar het is niet duidelijk waarom niet. Ik vermoed dat een dealer (monteur/chef werkplaats) echt wel weet wat wel of niet mogelijk is en wat ze daarmee kunnen betekenen en toezeggen aan een klant. Met de ervaring van meer forumleden hiero durf ik de stelling wel aan dat er minstens twee personen tussen jou en de monteur zitten: namelijk de receptionist en de chef werkplaats. Een foutje in de communicatie is snel gemaakt. Nogmaals; ik wil je best helpen, maar ik geef je geen garanties. Volgens het Internet wordt de LBX volledig ondersteund met de GTS+ software ipv Techstream (v18). De reisafstand naar mij of Lexus Zwolle is ongeveer gelijk. Je zou er nog een telefoontje aan kunnen wagen naar Lexus Zwolle met de vraag of die aanpassing gedaan kan worden door hen. Je kunt daarbij ook vermelden dat je dit gevraagd had bij de recente onderhoudsbeurt maar dat het niet uitgevoerd was. Dan zou ik wel willen weten waarom niet. “Mijn” dealer zit in Arnhem en daar zitten technisch kundige mensen die ook niet te beroerd zijn om een stapje verder te zetten. De truc is wel dat je bij die receptioniste duidelijk aangeeft wat je (extra) wil en dan komt het (volgens mijn ervaring) ook goed.
Jammer dat techstream de LBX niet ondersteund.
Dealer is inderdaad Zwolle, heb direct contact gehad met chef werkplaats en uitdraai handleiding erbij gedaan waarin precies staat dat de dealer precies die melding kan uitschakelen, maar zoals gezegd helaas niet uitgevoerd. Maar weer een jaar wachten en het dan opnieuw proberen duidelijk te maken....

Hoewel Carista officieel de LBX niet ondersteund, verwacht ik wel dat het zal werken, de Yaris, waar de LBX op gebaseerd, is wordt wél ondersteund.
Wie weet werkt het? Dan heb je techstream niet eens nodig.

Beste, ik kon mij vaag herinneren dat ik ook die melding heb uitgezet een tijdje geleden. Ik ging zojuist dus even kijken en tot mijn stomme verbazing heb ik hetzelfde scherm als @HondaFan . Hoe dan?? dacht ik. Of -ik word oud- of ff ‘zoeken’ 😎. Toen wist ik het weer ; In de app Lexus link+ kon ik die melding uitzetten. Zie schermprint ☺️

Bijlagen

• IMG_0293.png
    IMG_0293.png
    8,3 MB · Weergaven: 9
  • Geweldig
Waarderingen: HondaFan
Beste, ik kon mij vaag herinneren dat ik ook die melding heb uitgezet een tijdje geleden. Ik ging zojuist dus even kijken en tot mijn stomme verbazing heb ik hetzelfde scherm als @HondaFan . Hoe dan?? dacht ik. Of -ik word oud- of ff ‘zoeken’ 😎. Toen wist ik het weer ; In de app Lexus link+ kon ik die melding uitzetten. Zie schermprint ☺️
Dank je!!!

Je zal het niet geloven, maar in de app kan ik hem idd uitzetten 🤪. Echt top, weer een overbodige melding minder. Ik vraag mij echt af wie zit te wachten op een melding om de achterbank te controleren.

Dank je!!!

Je zal het niet geloven, maar in de app kan ik hem idd uitzetten 🤪. Echt top, weer een overbodige melding minder. Ik vraag mij echt af wie zit te wachten op een melding om de achterbank te controleren.
Geen dank, graag gedaan. En…. Misschien een waarschuwing dat ‘de baas’ nog niet is uitgestapt als de chauffeur de auto wegzet🤗🤗😎

Vreemd dat het in de auto niet kan, maar alleen via de app.

Hond, kind, schoonmoeder …… er wordt nogal eens wat vergeten, en dat wil je niet bij hoge (of hele lage) temperaturen.

Dank je!!!

Ik vraag me echter af of dit niet enkel maar de push-melding vanuit de app niet naar je smartphone doorstuurt wanneer je het desactiveert, maar dat je in de wagen nog steeds de melding krijgt.