The Lexus Bullet Convoy first edition

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
edit by administrator - post in quote toegevoegd:
Hube zei:
Goed, zullen we eens kijken of er interesse is. Voorjaar lijkt mij mooi, dus zeg ergens in de week van 8-14 april 2013. Pak en weg drie nachten otw vier dagen a 500km per dag denk ik zo, een mooie route. Kosten moeten we uitrekenen (m.u.v. brandstof zal er in niet te dure hotels geslapen worden dus max 50-80 euro per nacht) en kijken of we sponsoren kunnen vinden. Voorwaarde dat je een Lexus rijdt. Geen partners, gewoon de jongens (en meiden die Lexus rijden) onder elkaar. Forumleden zonder Lexus rijden dan met iemand mee.

Indien voldoende animo, dan zal ik contact opnemen met de marketing Manager van Louwman en eventueel Lexus Europe. Wie weet willen zij wat bijdragen.....

Heb je hier oren naar, post dan in dit forumhttp://www.lexusforum.nl/forum/vie ... f=1&t=4035
The Lexus Bullet Convoy first edition Amsterdam - Istanbul - Moscow - Berlin - Amsterdam 7354 km !!



Zomaar een ingeving maar waarom doe we niet 1 x per jaar een combinatie toer/race tocht door Europa/Benelux / Oostblok van of 7000 km of 3500 km ?

mogelijke voorwaarden:

Een legale Lexus voor openbare weg.
Een legale Toyota voor openbare weg
Een legale auto waar een UFZE motor of een Toyota motor in in zit.
Een geldig rijbewijs.
Een tankpas en of 2500 eu tank en olie geld
Een tent of een pak geld voor hotels
Een week de tijd.
Een bij-rijder is gewenst.
Een paspoort en of identificatie bewijs.
Een reserve band.
Een EHBO doos.
Een vest.
Een driehoek.
Een 2de rijbewijs.
Een dashcam.

extra wishes:

Je spreekt vloeiend 1 van de talen van de landen die we door kruisen als translator.

Lijkt mij veel leuker dan een meeting maar goed niet iedereen kan altijd zo maar even een weekje weg alhoewel de meeste Lexus rijders goed voorzien zijn in de euro's of aandelen. Behalve ik dus ... maar ik leef alleen daarom hou ik wat over snappen jullie ook wel.

Voor mij apart gaat er een zeer klein groepje hard core afalt junks mee dit soort dingen moeten groeien uiteraard.
Ik word altijd behoorlijk opgewonden als ik de beelden zie van de GunBall.

:worship:
 

cvvracing

Actief
10 nov 2011
100
0
0
HAhaha, wel een zeer leuk en origineel concept. Ik zie dit wel eens zitten. (Heb wel een vrouw nen hond en 100 vissen)

Is wel goed knallen 7000 km op een weekje tijd benzineprijs is er dan ook niet naast 1100 euro. Aan 10l 100km.
Voordeel in Rusland kunnen we op wodka rijden dat kost goedkoper dan benzine :)
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
We betalen in ieder geval geen 50.000 eu deelname kosten zoals de GunBallers dat wel doen ... maar dat het klauwen met geld kost dat is zeker maar dat is ook meteen een natuurlijke selectie en voorkomt dagjes toeristen en mensen die op het laatste moment afzeggen. Het is een commitment zullen we maar zeggen, en er zal ook wat pech bij de auto's komen kijken misschien wel een ongelukje, het is in ieder geval een avontuur.

7000 km is inderdaad 1000 liter x 1.90 = 1900 eu :O
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
misschien is het een idee om eerst een kleinere tour te doen, amsterdam, luxembourg, nuremberg, wroclaw, berlijn amsterdam.

In elke plaats wordt er een hotel geregeld met avond eten en ontbijt. zo ben je al groep wel altijd bij elkaar in de hotels. via een gps tracking system moet je langs bepaalde check points, zo word ook je tijd bij gehouden. En in deze landen is de benzine prijs stukken lager ;)
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Zolang de plaatsen Zolder Nurneberg Nord Schleifer maar in de route zitten op zich geen ernstig slecht idee ...

:rulez:
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
704
142
43
Lexter zei:
Zolang de plaatsen Zolder Nurneberg Nord Schleifer maar in de route zitten op zich geen ernstig slecht idee ...

:rulez:

Que?

Ik neem aan dat je de Nordschleife bedoelt, en als je die in N?rnberg gaat zoeken, kun je lang zoeken, dan ben je namelijk zo'n kleine 400km uit de richting....
 

Quinten

Hoort erbij
10 dec 2011
67
0
0
Hmm Eigenlijk een Streetgasm 2000 Challenge dus maar dan zonder dikke inleg aan de organisatie?
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Quinten zei:
Hmm Eigenlijk een Streetgasm 2000 Challenge dus maar dan zonder dikke inleg aan de organisatie?

jep! geen ego achtige taffarelen, maar gewoon gezellig een ritje van een paar duizend km! met rand animatie in elke stad, bezoekje aan de getto in wroclaw bijv. bezoek aan een bunker in berlijn bij. alles behoort tot een mogelijkheid!



Wat we ook zouden kunnen doen een puzzel rit in nederland belgie en luxembourg. Met ??n overnachting in belgie met een dinner erbij
 

RichieRich

Hoort erbij
27 jul 2012
36
0
0
Dat zie ik wil zouten wat Dzjino net zei... Ik kan niet een hele week weg er is een kleine op komst maar zo een weekend puzzelrit is erg leuk heb ik toen der tijd ook gedaan met de mini club...
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Quinten zei:
Hmm Eigenlijk een Streetgasm 2000 Challenge dus maar dan zonder dikke inleg aan de organisatie?

en zonder media aandacht en dus zonder politie en allerlei ellende ....

Puzzel tochten, toer wedstrijden, gewoon cruisen het maakt mij niet uit.

Als er 5 LS 'sen achter elkaar rijden ben ik al gelukkig.

:worship:
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Lexus-dzjino zei:
Quinten zei:
Hmm Eigenlijk een Streetgasm 2000 Challenge dus maar dan zonder dikke inleg aan de organisatie?

jep! geen ego achtige taffarelen, maar gewoon gezellig een ritje van een paar duizend km! met rand animatie in elke stad, bezoekje aan de getto in wroclaw bijv. bezoek aan een bunker in berlijn bij. alles behoort tot een mogelijkheid!



Wat we ook zouden kunnen doen een puzzel rit in nederland belgie en luxembourg. Met ??n overnachting in belgie met een dinner erbij

Ik ken Lexus rijders die willen alleen maar op en neer op het Luikerpad cruisen is ook leuk !!
 

cvvracing

Actief
10 nov 2011
100
0
0
Lexter zei:
Lexus-dzjino zei:
Quinten zei:
Hmm Eigenlijk een Streetgasm 2000 Challenge dus maar dan zonder dikke inleg aan de organisatie?

jep! geen ego achtige taffarelen, maar gewoon gezellig een ritje van een paar duizend km! met rand animatie in elke stad, bezoekje aan de getto in wroclaw bijv. bezoek aan een bunker in berlijn bij. alles behoort tot een mogelijkheid!



Wat we ook zouden kunnen doen een puzzel rit in nederland belgie en luxembourg. Met ??n overnachting in belgie met een dinner erbij

Ik ken Lexus rijders die willen alleen maar op en neer op het Luikerpad cruisen is ook leuk !!


Dat kan ook zijn charmes hebben, ik denk dat de gemiddelde snelheid niet erg hoog zal liggen, en het aantal afgelegde km's ook niet :)
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Wij hadden hier vroeger een soort Luikerspad maar dat heette de Theemsweg.
Een mooie strakke ovaal met om de 3 meter een bushokje die gevuld was met goederen.
En als je dan een keuze had gemaakt dan reed je samen naar de wasboxen die ernaast lagen daar parkeerde en liet je je is goed afwerken. Een soort carwash maar dan voor je echte behoeftes .... totaal vernieuwd kom je uit de 'Carwash' !

Ik ben al aan het sparen en heb een bijrijder gevonden die geld te veel heeft ..... en geen LS.

:O
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Leuk idee Lexter :) Ik vind het zelf ook wel tof. Nu kijken of we genoeg mensen ge?nteresseerd kunnen krijgen :) Maar misschien is het beter om met 3.000 km of zo te beginnen :)
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Daar kan ik mijzelf goed in vinden het moet ook groeien zoiets ....
Voor vele is de tijd de afstand en het geld ook een probleem, hoe korter de rit hoe meer mensen kunnen.
Nogmaals iedereen op 1 lijn krijgen is altijd lastig sommige willen iets harder anderen willen meer cultuur snuiven.


We zien wel toch ? ...

1 x per jaar een leuke meeting en een tochtje kan geen kwaad.

Lexter
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
het zou leuk zijn om een meeting te combineren met een tourtocht maar het is wel weer heel veel werk extra voor de organisatie. of er moet iemand zich bereid vinden om bijv de tourtocht te regelen.
zo zouden we eens een meeting kunnen doen in zuidlimburg samen met een mooie tocht daar.
dan is het denk ik ook de moeite om te gaan en je zou er bijv ook een weekendje van kunnen maken :D
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Draggen op de Afsluitdijk ......
Camping weekend Limburg
The Great Annual Lexus Gathering @ Texel.
De 12 Provincies toertocht.

:p

Een meeting waar ook gesleuteld kan worden trekt altijd meer mensen met meer probleem auto's.
Een echte wilde BBQ voor iedereen op een priv? terrein met een heerlijk kampvuur waar alle Lexussen er omheen in een kring staan. ( kost je wel je lak) Tentjes erachter, mooi toilet blokkie voor de dames en heren.....

:O
 
11 dec 2012
256
0
0
Leuk initiatief. Misschien is het een idee, als het echt uitgevoerd gaat worden, om sponsoren te zoeken die wat stickers op de mooie Lexussen zouden kunnen plakken. Zo haal je er al een groot gedeelte van de kosten uit denk ik. Mocht ik tegen de tijd dat het uitgevoerd gaat worden al een Lexus hebben, dan doe ik graag mee! Ik heb misschien ook wel een idee voor de route:
Amsterdam-Brussel
Brussel-M?nchen
M?nchen-Luxemburg
Luxemburg-Parijs
Parijs-Amsterdam

Da's ook ongeveer wat ik in ??n vakantie rij, dus... :)
Is een erg mooie tocht, wel jammer dat op die route de brandstof wat duurder is, maar als we een goede sponsor hebben is het wel te doen denk ik. En en gaat trouwens voornamelijk om het idee. En jullie route is ook werkelijk heel mooi! Veel succes met het idee, en ik hoor graag als het er ooit van komt of ik er ooit iets voor kan betekenen met organiseren of zo iets...