The Lexus Bullet Convoy first edition

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Het lijkt me wel een hele mooie route, maar zullen we eerst beginnen met een tocht rond het ijselmeer en afsluitdijk ofzo, haha.
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Als er in Zuid Limburg iets moet gebeuren kan ik wel meehelpen. Heb zat mooie ritten van de Triumph TR Club en goede overnachtingsadressen etc..
Als je wat verder weg wil hoef je niet perse alles zelf op poten te zetten. De Tour Amical ging vorig jaar van Belgie naar Sofia en het jaar ervoor door Noord Afrika (Tunis, Marrakesh,Fez). Google maar eens voor route en films.
Er is ook een documentaire van geweest op TV. Qua prijs niet te wild, zeker als je in aanmerking neemt dat eten,drinken,overnachten,transport van auto en retourvlucht voor deelnemers is inbegrepen. Een aantal klanten van mij is mee geweest en ze waren razend enthousiast. Kweetniet of ze een bouwjaargrens hanteren.
Warmhouden die plannen en succes ermee.
 
11 dec 2012
256
0
0
Ik ken via-via-via (zoon van een ex-collega van een kennis, h?h?...) een van de organisatoren van de Panamericana Rally, de rallyrit door Zuid-Amerika met oude Volvo's. Dat was ook wel gaaf, wie weet koop ik nog eens een oude Volvo en doe ik daarmee mee... Wat een geweldige rit!
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Harrie Beekmans zei:
Leuk initiatief. Misschien is het een idee, als het echt uitgevoerd gaat worden, om sponsoren te zoeken die wat stickers op de mooie Lexussen zouden kunnen plakken. Zo haal je er al een groot gedeelte van de kosten uit denk ik. Mocht ik tegen de tijd dat het uitgevoerd gaat worden al een Lexus hebben, dan doe ik graag mee! Ik heb misschien ook wel een idee voor de route

als je tegen die tijd een lex hebt dan wil je er geen sponsor stickers op , ik in iedergeval nie :rulez:
 
11 dec 2012
256
0
0
Mwa... Ik zou er geen problemen mee hebben, als die sponsor maar betaald... :)

En natuurlijk alleen als ze er na de rally af mochten...
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Kan best hoor met stickers erop.........
 

Bijlagen

  • DSC_0157.JPG
    DSC_0157.JPG
    288,9 KB · Weergaven: 47

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Carrera Panamericana?

Die als eerste rallye gaan rijden is ongeveer hetzelfde als op je eerste zwemles proberen het Kanaal van Calais naar Dover over te zwemmen! Heb er verscheidene autos voor geprepareerd, maar daarmee begint het pas. Je moet bijna een 2e auto in reservedelen verschepen en minimaal 2 servicevoertuigen plus bemanning hebben als je competitief wil meedoen. Zo "effe voor de lol"meerijden is in die rally bijna niet mogelijk of je moet wel erg veel geluk hebben. Maar respect dat je de ballen hebt om zulke avonturen te willen ondernemen.
Je lijkt me iemand met een respectabel promille benzine in het bloed en als je zoiets wil ondernemen kan ik je wel
met de juiste mensen in contact brengen. Je kunt bijvoorbeeld een auto huren, of je als copiloot aanbieden. Mogelijkheden zat en er zijn in Europa tig mooie evenementen waar je alvast kunt oefenen voor de Panamericana.
 
11 dec 2012
256
0
0
@RedBaron,
Nee, niet die... Deze bedoelde ik: http://www.volvoclassics-panamericana.nl/
Het promillage benzine in mijn bloed is niet gezond meer... Hahaha
Ik heb in Europa al diverse rally's gereden met mijn beste vriend en zijn Ferrari, that's different koek maar goed. Wel gaaf om 's nachts met een paar van die auto's over de snelwegen heen te knallen, maar goed... Binnenkort ga ik zelf ook nog een auto voor erbij kopen, en daarmee ben ik ook van plan om rally's te gaan rijden. Een mooie Volvo of oude 911 of zo... Heb er verder ook helemaal geen verstand van hoor, ik kan kaartlezen en redelijk sleutelen maar daar houdt het ook mee op.

En ach, maar lef heb ik wel. Ben ooit in mijn oude Golfje naar Marokko gereden met handdoeken tussen de ramen tegen de warmte, haha... Ik doe genoeg gekke dingen in mijn leven... En heel eerlijk gezegd, het gaat mij zakelijk heel erg goed dus ik kan het me nu ook veroorloven en daar ben ik dolgelukkig om.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Goed, zullen we eens kijken of er interesse is. Voorjaar lijkt mij mooi, dus zeg ergens in de week van 8-14 april 2013. Pak en weg drie nachten otw vier dagen a 500km per dag denk ik zo, een mooie route. Kosten moeten we uitrekenen (m.u.v. brandstof zal er in niet te dure hotels geslapen worden dus max 50-80 euro per nacht) en kijken of we sponsoren kunnen vinden. Voorwaarde dat je een Lexus rijdt. Geen partners, gewoon de jongens (en meiden die Lexus rijden) onder elkaar. Forumleden zonder Lexus rijden dan met iemand mee.

Indien voldoende animo, dan zal ik contact opnemen met de marketing Manager van Louwman en eventueel Lexus Europe. Wie weet willen zij wat bijdragen.....

Heb je hier oren naar, post dan in dit forum viewtopic.php?f=1&t=4035
 
11 dec 2012
256
0
0
Klinkt geweldig Huib! Even kijken of ik dan geen al te drukke week heb op het werk maar anders rij ik mee! Weet eventueel nog wel leuke plekjes...