Heb even mijn oude kennis opgedoken in mijn grijze massa,
na berekening met een eindoverbrenging van 3.267 zijn de volgende topeindsnelheden theoretisch mogelijk bij de CT,
beginwaarden N = 5600 rpm/ i= 3.267/ O = 1,96m (15 en 16") en 1,99m (17")
15 inch wielen ( 195-65/15) 204,66 km/h
16 inch wielen ( 205-55/16) 204,66 km/h
17 inch wielen ( 215-45/17) 201,56 km/h
Dit is theoretisch mogelijk na berekeningen, maaaarrrr de CT is lekker begrenst op 180 km/h :rulez:
Dat betekent dat als de CT de 180 haalt de volgende toerentallen van toepassing zijn voor die 180 km/h
15 en 16 inch V=180 km/h toerental bij deze snelheid 4925 RPM
17 inch V=180 km/h toerental bij deze snelheid 5000 RPM
Dus we hebben dan nog 600 toeren over om het maximumtoerental te halen. :worship:
na berekening met een eindoverbrenging van 3.267 zijn de volgende topeindsnelheden theoretisch mogelijk bij de CT,
beginwaarden N = 5600 rpm/ i= 3.267/ O = 1,96m (15 en 16") en 1,99m (17")
15 inch wielen ( 195-65/15) 204,66 km/h
16 inch wielen ( 205-55/16) 204,66 km/h
17 inch wielen ( 215-45/17) 201,56 km/h
Dit is theoretisch mogelijk na berekeningen, maaaarrrr de CT is lekker begrenst op 180 km/h :rulez:
Dat betekent dat als de CT de 180 haalt de volgende toerentallen van toepassing zijn voor die 180 km/h
15 en 16 inch V=180 km/h toerental bij deze snelheid 4925 RPM
17 inch V=180 km/h toerental bij deze snelheid 5000 RPM
Dus we hebben dan nog 600 toeren over om het maximumtoerental te halen. :worship: