Tja, nieuwe aanwinst, tijd voor een IS300 Sportcross !

Aangezien ik de titel de lelijkste wielen van Nederland maar niets vond heb ik ze maar weggebracht. Ze liggen nu bij de Coater....hopelijk snel wordt vervolgd...

Welkom Kees, veel plezier. Wielen coaten is goed te doen. Collega heeft bij ander item prachtige plaatsjes van zijn gecoate wielen!!

Helaas nog geen foto's... Heb ze in de garage gelegd totdat de kans op winters weer voorbij is.... Voor zover het nog winter wordt.

Ik zal m'n sportcross binnenkort eens naast een gelijke zetten die binnen de vriendenkring erbij gekomen is.

De Vorige eigenaar wilde iets nieuws in oranje hebben geloof ik ...

Laatst bewerkt:
No Title

Zo liggen ze erbij

Bijlagen

• photo4723.JPG
    photo4723.JPG
    334,2 KB · Weergaven: 63
:) cool ! waarom Koni ? en bijvoorbeeld geen schroefset ? ( ben zelf ook op zoek ;) misschien leer ik er nog wat van haha )

Ben al boven de 30 en wil comfort. Enne lexus is mn kinderwagen he.... Speelgoed is mr of levin....

als je comfort wilt neem dan een schroefset , die stel je af zoals jij het wilt
dan kun je hem op stuiteren zetten of op comfort

als je comfort wilt neem dan een schroefset , die stel je af zoals jij het wilt
dan kun je hem op stuiteren zetten of op comfort

Vond de combi koni oranje met std veren goed aanvoelen laatst in die rode sc van lacor.

Vandaag in de sc van mr. Oranje rc gereden aangezien die bij vrienden terecht gekomen is en die voelde strakker aan.

Kan ook nog een link can het mr2 forum posten voor de spyder en twee van het corolla forum van de levin en de corolla ;-)

Lijkt me een prima combi. De Corolla staat ook op gele koni met eibach veren.
Maar de lexus is er als kinderwagen dus oranje en std veren is zat..

Starlet staat op gele trd set met eibach dus nu alleen de mr nog straks :-)