Esteban Heel actief 5 okt 2010 611 0 0 15 mei 2012 #21 Re: Toyota Aristo (Lexus gs 300) Single conversion and paint Zolang het geen pijn doet kan het geen kwaad, en anders neem je maar een pijnstiller Ben wel benieuwd naar het resultaat van de testbank....
Re: Toyota Aristo (Lexus gs 300) Single conversion and paint Zolang het geen pijn doet kan het geen kwaad, en anders neem je maar een pijnstiller Ben wel benieuwd naar het resultaat van de testbank....
Lexter Heel actief 4 jul 2011 768 0 0 16 mei 2012 #22 Re: Toyota Aristo (Lexus gs 300) Single conversion and paint ik heb een enorme drang om de LS mat zwart te rollen .... ik zag namelijk wat krasjes en wat opbubbelende verf boven de wielkast. :mrgreen:
Re: Toyota Aristo (Lexus gs 300) Single conversion and paint ik heb een enorme drang om de LS mat zwart te rollen .... ik zag namelijk wat krasjes en wat opbubbelende verf boven de wielkast. :mrgreen:
mlcoolj Stamgast 17 feb 2010 6.575 115 63 16 mei 2012 #23 Re: Toyota Aristo (Lexus gs 300) Single conversion and paint Lexter, check plastidip komt in een spuitbus en kun je, als je er zat van bent, weer eraf halen...
Re: Toyota Aristo (Lexus gs 300) Single conversion and paint Lexter, check plastidip komt in een spuitbus en kun je, als je er zat van bent, weer eraf halen...