toyota navi in mn tezz, TV en GPS aansluiting?

magila

Hoort erbij
10 sep 2011
70
0
0
aangezien mijn altezza radio ook de bekende ERR3 fout had, had ik in eerste instantie een IS200 radio gekocht, echter ik kwam erachter dat ik geen versterker achter mn dashboard had... en hij dus niet zo 123 paste...
ik was al een draadboompje in elkaar aan het knutselen toen ik een originele toyota touchscreen dvd/navi aangeboden kreeg.

het gaat om een Toyota Vitz uit japan.
past niet helemaal, maar daar verzinnen we wel wat op :D

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


ik ben in middels al een manier gevonden om er een achteruitrij-camera op aan te sluiten en er een composiet video-aansluiting aan te maken.

ik vraag me alleen af of ik er een nederlandse/europese kaart voor de navi op kan instaleren...

en weet iemand waar ik een TV-antenne met toyota aansluiting kan krijgen?

met deze aansluiting:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


en een gps antenne met deze aansluiting:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


kabelboompjes maken is niet zo moeilijk, maar met deze 4-kante pinnetjes wordt het iets moeilijker hihi.

iemand ideetje?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
om welke van de aansluitingen gaat het? er zitten telkens 2 of meer op de foto... die met die rare vierkant erin als ik het goed begrijp?

EDIT: enne... mooie radio hoor... in welke Vitz is deze gekomen? welk bouwjaar?
 

magila

Hoort erbij
10 sep 2011
70
0
0
ja idd die 2 aansluitingen met die vierkantjes erin, dus op de eerste foto de rechter en op de 2de foto de linker.

hij komt uit een 2005 Vitz. het is een vics NDCN-W55
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
hey man ziet er echt wel lijp uit maar kan je hem ook in europees engels inschakelen of blijft het japans , hoewel dat ook voor jou geen probleem is je heb je eigen tolk ja kabel boompies van europese vitz passen niet toevallig?
groet Joop
 

magila

Hoort erbij
10 sep 2011
70
0
0
Hij is nog in het japans met sommige dingen in het engels.
Maar dat maakt me niet zoveel uit.
Een vitz is hier een yaris. Heb nog nooit een yaris met TV gezien hier...