- 10 sep 2011
- 70
- 0
- 0
aangezien mijn altezza radio ook de bekende ERR3 fout had, had ik in eerste instantie een IS200 radio gekocht, echter ik kwam erachter dat ik geen versterker achter mn dashboard had... en hij dus niet zo 123 paste...
ik was al een draadboompje in elkaar aan het knutselen toen ik een originele toyota touchscreen dvd/navi aangeboden kreeg.
het gaat om een Toyota Vitz uit japan.
past niet helemaal, maar daar verzinnen we wel wat op
ik ben in middels al een manier gevonden om er een achteruitrij-camera op aan te sluiten en er een composiet video-aansluiting aan te maken.
ik vraag me alleen af of ik er een nederlandse/europese kaart voor de navi op kan instaleren...
en weet iemand waar ik een TV-antenne met toyota aansluiting kan krijgen?
met deze aansluiting:
en een gps antenne met deze aansluiting:
kabelboompjes maken is niet zo moeilijk, maar met deze 4-kante pinnetjes wordt het iets moeilijker hihi.
iemand ideetje?
ik was al een draadboompje in elkaar aan het knutselen toen ik een originele toyota touchscreen dvd/navi aangeboden kreeg.
het gaat om een Toyota Vitz uit japan.
past niet helemaal, maar daar verzinnen we wel wat op

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

ik ben in middels al een manier gevonden om er een achteruitrij-camera op aan te sluiten en er een composiet video-aansluiting aan te maken.
ik vraag me alleen af of ik er een nederlandse/europese kaart voor de navi op kan instaleren...
en weet iemand waar ik een TV-antenne met toyota aansluiting kan krijgen?
met deze aansluiting:

en een gps antenne met deze aansluiting:

kabelboompjes maken is niet zo moeilijk, maar met deze 4-kante pinnetjes wordt het iets moeilijker hihi.
iemand ideetje?