Traction control uitschakelen, zekering

j0hann3s

Actief
9 jun 2013
181
6
0
Mijn altezza heeft niet de beroemde TRC off knop (schijnt een optie te zijn)
(of hij zit verstopt achter de dash, maar denk het niet)

Nou wil ik wel eens met slippende bandjes wegrijden, maar de traction control houd hem tegen.
Nu las ik iets op tezzaworld over het verwijderen van beide abs zekeringen. Klopt dit, of is er een andere zekering die de trc beheert?

En met abs uit, blijven de remmen het dan nog wel doen? (maar dan zonder de abs kenmerken)

Sprak vandaag iemand, die dacht dat het de etcs was (traction control system), maar na een snelle zoekopdracht is dat het niet, maar het Electronic Throttle Control System voor het gaspedaal.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Zou wel jammer zijn, als je zo'n wagen hebt, en je het vermogen tegengehouden word door je trc.
Wil nog eens een driftcursus doen...
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Ah op mijn computer werkt de link ook, nu zie ik het pas. Ik kwam in het hoofdmenu op mijn mobieltje ;)
De blokjes lijken inderdaad op de achterste remblokken. Heel goedkoop, die prijs. Is dat voor links+rechts?
Ik ga mee met de vraag/opmerking van GPS-10. Ik wilde perse een wat beter remblok omdat ik wist dat ik wel eens een track day wilde doen.

Trouwens, als je goed in de tekening kijkt zie je ook het "waarschuwingscontact" die aangeeft dat je naar blokjes moet uitkijken. Lijkt op een krammetje.

Totaaaaaaaaaaal off topic natuurlijk :p