Trekhaak

Rudolf

Hoort erbij
23 apr 2023
29
18
3
Goedendag,dat is een fiks bedrag!
Er zijn zoals blijkt enorme verschillen,van 650 euro tot 1600 euro.
Ik heb trouwens een keurige mail naar munier in Den Haag gestuurd voor een prijs opgave en een afspraak want voor 650 euro wilde ik wel even van Groningen naar Den Haag rijden( dit is met een lexus tenslotte geen straf!),maar heb na een aantal weken nog steeds geen antwoord.
 

Marc L

Nieuw hier
17 okt 2023
7
12
3
Ik zou gewoon even bellen,ik heb hem van de week nog gesproken en verteld dat ik zijn adres hier heb genoemd.Daar was hij niet zo happig op en hij zei dat hij mij ook een scherpe prijs had gerekend omdat ik z’n achter buurman ben.Dus waarschijnlijk rekent hij iets meer maar blijft de prijs laag!
 

Rudolf

Hoort erbij
23 apr 2023
29
18
3
Haha,daarom zei ik al tegen je,buurman en buurman!
Snap nu wel waarom hij niet reageert.
 

WalterW

Nieuw hier
26 feb 2024
10
6
3
Mijn verticaal afneembare trekhaak zal geplaatst worden door Carloma te Wommelgem (B) ongeveer de helft van de prijs die een lexusdealer vraagt (1800) mijn vorige op de Ct200h had ik ook daar laten plaatsen.
 

Raine

Hoort erbij
17 sep 2023
82
47
18
Mijn verticaal afneembare trekhaak zal geplaatst worden door Carloma te Wommelgem (B) ongeveer de helft van de prijs die een lexusdealer vraagt (1800) mijn vorige op de Ct200h had ik ook daar laten plaatsen.
De helft van de prijs, incl montage?!
Dan kan het bijna geen OE trekhaak zijn, want normaal gesproken is montage ca 4-5 uur, kost puur onderdelenprijs de OE trekhaak incl elektro set rond de €1000-1100
 

WalterW

Nieuw hier
26 feb 2024
10
6
3
Het is een BRINK afneembare trekhaak (zoals de vorige op mijn CT220h) 970€ geplaatst. Brink heeft deze kit, bekabeling en mechanisch gedeelte,ontwikkeld voor dit type auto.
 

Raine

Hoort erbij
17 sep 2023
82
47
18
Het is een BRINK afneembare trekhaak (zoals de vorige op mijn CT220h) 970€ geplaatst. Brink heeft deze kit, bekabeling en mechanisch gedeelte,ontwikkeld voor dit type auto.
Dan zal dat al een deel van het prijsverschil zijn want OE Lexus zal kostbaarder zijn, geen idee of het dan hetzelfde model/ versie trekhaak zal zijn
 

WalterW

Nieuw hier
26 feb 2024
10
6
3
Ik was alvast heel tevreden over de vorige... en 5J garantie.
Als 40% arbeidskosten zijn dan betekend dit voor 1850€ dat de werkuren 740€ kosten (ongeveer 4>5u werk) en dat dus de ijzeren haak met beugel en bekabeling samen 1100€ kosten…
Toen ik de Lexus verkoper vroeg naar waarom de trekhaak ZO duur was zei hij “tjah het is een Lexus hè “…
Voor een Toyota CHR kost die trekhaak rond de 900€ en veel kans zijn het dezelfde, net als het chassis.
Trekken zal ik er bijna nooit mee doen, wél fietsen meenemen op reis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexus4me