Trekhaak

Rudolf

Hoort erbij
23 apr 2023
29
18
3
Goedendag,zijn hier al eigenaren van een lexus ux250 h die een afneembare trekhaak hebben laten plaatsen??
 

Vermakke

Nieuw hier
1 mrt 2023
23
5
3
Ik heb een afneembare trekhaak van Lexus laten opzetten. Dient vooral voor een fietsenrek voor 2 electriche fietsen en dat gaat goed.
Mijne waltrailer heb ik nog niet ermee gebruikt.
 

Rudolf

Hoort erbij
23 apr 2023
29
18
3
Hallo,mooi te horen dat er al een ux met trekhaak is!
Mag ik vragen waar je de trekhaak hebt laten plaatsen?,en als het niet brutaal is wat de kosten hiervan waren??
Ik heb ook hier en daar informatie gevraagd en moet toch rekenen op een 1200 euro.
MvG Ruud.
 

Vermakke

Nieuw hier
1 mrt 2023
23
5
3
Ik heb eens nagekeken op mijn factuur en ik heb toen 1250€ ervoor neergeteld geplaatst en btw inbegrepen. De trekhaak heb ik laten plaatsen in de lexusgarage waar ik de ux aangekocht had.
 

Rudolf

Hoort erbij
23 apr 2023
29
18
3
Dank je wel voor je reactie!
Rond de 1200 euro is dus wel de prijs waar ik op moet rekenen,super bedankt en geniet van je UX zoals ik dat ook doe!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Vermakke

Raine

Hoort erbij
17 sep 2023
82
47
18
Dank je wel voor je reactie!
Rond de 1200 euro is dus wel de prijs waar ik op moet rekenen,super bedankt en geniet van je UX zoals ik dat ook doe!!
Ofwel de UX trekhaak is relatief goedkoop, ofwel je hebt een hele goede prijs gekregen.
Ik kreeg voor mijn RX 450 van de dealer telefonisch offerte voor OE afneembare trekhaak van bijna €1800..
 

Vermakke

Nieuw hier
1 mrt 2023
23
5
3
Die prijsofferte is wel van verleden jaar in mei. Misschien moet er nog een kabelboom bij u gemonteerd worden.
 

Rudolf

Hoort erbij
23 apr 2023
29
18
3
Ik heb bij twee garage bedrijven een offerte opgevraagd en kon
de trekhaak voor 1200 euro laten monteren.
Ik verbaasde me er eigenlijk over dat de lexus dealer hem dus ook plaatst voor 1250 euro.
Ik denk er dus over na om wanneer dit klopt hem bij de aankomende beurt bij lexus te laten plaatsen.
 

Rudolf

Hoort erbij
23 apr 2023
29
18
3
IK had trouwens wel gezegd dat 7 polig genoeg was omdat het in ons geval alleen voor een fietsendrager was.
 

Raine

Hoort erbij
17 sep 2023
82
47
18
Ik heb bij twee garage bedrijven een offerte opgevraagd en kon
de trekhaak voor 1200 euro laten monteren.
Ik verbaasde me er eigenlijk over dat de lexus dealer hem dus ook plaatst voor 1250 euro.
Ik denk er dus over na om wanneer dit klopt hem bij de aankomende beurt bij lexus te laten plaatsen.
Houd er wel rekening mee dat er voor dit soort OE onderdelen bij Lexus soms een enorme levertijd is, het is zeker niet vanzelfsprekend dat ze die binnen enkele weken kunnen krijgen.

Denk er ook aan dat het 2 te bestellen items betreft: de trekhaak zelf en de afzonderlijke elektro set

Toen ik enkele maanden geleden voor mijn RX informeerde, werd mij door meerdere dealers (ook in het buitenland) verteld dat ze voor sommige klanten al maanden zaten te wachten op levering, iemand daardoor zelfs met een andere auto op vakantie had moeten gaan ...

Toen ik 2 mnd later nog eens informeerde, was het ineens binnen enkele dagen leverbaar, maar als ik niet snel zou bestellen, dan kon voorraad wel weer eens snel op zijn. Lijkt er op dat dit soort onderdelen in batches geproduceerd wordt, waardoor levertijden hiervoor onzeker/ erg afhangen van de vraag.
 
Laatst bewerkt:

Rudolf

Hoort erbij
23 apr 2023
29
18
3
Dank voor de info,ik zal ruim voor de beurt aangeven om de spullen te bestellen.
We zullen eraan moeten wennen dat er voor alles wat we nodig zijn,er een lange levertijd is.
 

Vermakke

Nieuw hier
1 mrt 2023
23
5
3
Als ik toen beslist had voor de trekhaak te nemen was de dag nadien de trekhaak al in de garage. Wil gewoon meedelen dat het snel ook kan.
 

Raine

Hoort erbij
17 sep 2023
82
47
18
Als ik toen beslist had voor de trekhaak te nemen was de dag nadien de trekhaak al in de garage. Wil gewoon meedelen dat het snel ook kan.
Als je toevallig het geluk hebt dat die net in voorraad is.. meestal is dat tegenwoordig helaas niet het geval
 

Marc L

Nieuw hier
17 okt 2023
7
12
3
Ik heb 2 maanden geleden een afneembare trekhaak van Brink laten monteren op onze UX’.Niet bij de dealer maar bij een bedrijf wat al 30 jaar niet anders doet dan trekhaken monteren.En dat voor een bedrag van 650 euro incl. Btw,montage,garantie,7polige aansluiting en 2 witte kentekenplaten.
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
En dat bedrijf is……?? Lexus dealer vraagt goud geld. Ik heb echt geen idee waarom
 

Marc L

Nieuw hier
17 okt 2023
7
12
3
Ik weet niet of ik hier reclame mag maken voor een bedrijf.Stuur anders even een Pb.
 

Nicolaas

Nieuw hier
18 apr 2021
7
2
3
Ik heb in Mei 2021 een afneembare trekhaak laten plaatsen door een Lexus dealer ( Ca € 1600,00 ) , dit om eventule problemen met garanties
te voorkomen.