uitlaat is 300

Lexus is300

Actief
26 aug 2010
246
0
0
ga nog een db killer kopen voor de langere ritten, maar bij cruissnelheid hoor je hem niet veel harder dan origineel, het is vooral bij optrekken dat je hem duidelijk hoort. :baseball:
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ziet er netjes uit! Klopt het toch dat de uitlaat lijn hetzelfde is van een Sportcross en Sedan.





gr. koen
 

sharkman

Actief
29 dec 2010
154
2
0
Wacht maar tot het ding goed ingebrand is. Na een maand of twee intensief gebruik komen er nog wel een paar db bij. Als de tegendruk nu goed is zou ik de db killer laten (meer tegendruk).
Overigens moet deze uitlaat gezien de korte uitloop specifiek voor een sportcross zijn, bij een sedan had te pot tegen de bumper aangelopen (of de pijp minimaal 7 cm verder uitgestoken)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
het kan natuurlijk ook zijn dat de middendemper iets langer/korter is om dit verschil op te vangen, zodat ze dezelfde einddemper kunnen gebruiken.
 

Lexus is300

Actief
26 aug 2010
246
0
0
Alan zei:
het kan natuurlijk ook zijn dat de middendemper iets langer/korter is om dit verschil op te vangen, zodat ze dezelfde einddemper kunnen gebruiken.

dat denk ik ook, op doos van de uitlaat staat 4 doors sedan dus geen sportx
en het bandenmerk is ook juist ;)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Lexus is300 zei:
Alan zei:
het kan natuurlijk ook zijn dat de middendemper iets langer/korter is om dit verschil op te vangen, zodat ze dezelfde einddemper kunnen gebruiken.

dat denk ik ook, op doos van de uitlaat staat 4 doors sedan dus geen sportx
en het bandenmerk is ook juist ;)

Ja waarschijnlijk omdat de rest van de wereld behalve Europa alleen maar de sedan kent, en zelfs de sportx is in Europa niet echt bekend.