- 23 nov 2011
- 782
- 238
- 43
Waar moet je dan eigenlijk zijn voor een goede uitlijn-service? Die van mij mag ook wel eens nagekeken worden als ik de slijtage van de zomerbanden aan de voorkant zag... Binnenkant kaal en buitenkant nog goed.
Het zwabberige gevoel op de snelweg herken ik absoluut niet trouwens, maar ik heb wel een IS200 Sport, die zijn iets stugger. Voor mij is het nog altijd de beste auto die ik ooit gereden heb. Zelfs m'n vader gaf vorige week nog een complimentje over hoe fijn die auto reed en ook hoe stil die was van binnen.
Mankementjes heeft elke auto en ja, je kunt ook net pech hebben met een exemplaar dat juist veel mankementjes tegelijk heeft. Bij de auto van mijn vriendin (nu is dat wel een Fiat Seicento, maar goed) kwamen ook alle slijtagedelen in ??n jaar bij elkaar (voordemper, radiator, remblokken + schijven, einddemper, voorbanden (en nog thermostaat en koppakking, maar dat zijn niet normale slijtagedelen)), dat is net pech hebben, vaak wordt zoiets over een langere tijd verspreid, maar je kunt net pech hebben.
Modedit GPS-10; topic geslitst vanaf hier: viewtopic.php?f=38&t=1280&p=65922#p65922
Het zwabberige gevoel op de snelweg herken ik absoluut niet trouwens, maar ik heb wel een IS200 Sport, die zijn iets stugger. Voor mij is het nog altijd de beste auto die ik ooit gereden heb. Zelfs m'n vader gaf vorige week nog een complimentje over hoe fijn die auto reed en ook hoe stil die was van binnen.
Mankementjes heeft elke auto en ja, je kunt ook net pech hebben met een exemplaar dat juist veel mankementjes tegelijk heeft. Bij de auto van mijn vriendin (nu is dat wel een Fiat Seicento, maar goed) kwamen ook alle slijtagedelen in ??n jaar bij elkaar (voordemper, radiator, remblokken + schijven, einddemper, voorbanden (en nog thermostaat en koppakking, maar dat zijn niet normale slijtagedelen)), dat is net pech hebben, vaak wordt zoiets over een langere tijd verspreid, maar je kunt net pech hebben.
Modedit GPS-10; topic geslitst vanaf hier: viewtopic.php?f=38&t=1280&p=65922#p65922

Ik laat mijn auto uitlijnen bij een zekere bekende bandenspecialistvestiging. Die weet hoe kritisch ik ben, dus stuur staat kaarsrecht, auto spoort uitstekend, reageert makkelijk op sturen en 205 winterbanden die er nu onder liggen zijn tot nu toe (paar duizend kilometer) perfect recht afgesleten. Met de juiste apparatuur en beetje nadenken moet een auto toch wel uit te lijnen zijn. Er zullen vast uitzonderingen zijn, maar wat RB zegt, de fabriek wist toch wel wat ze deden? Dus als de speling/slijtage van ophanging in orde is, dan op zoek gaan naar een bedrijf in de buurt wat kan uitlijnen. Of nog wat verder naar het zuiden