- 8 nov 2022
- 134
- 91
- 28
Hoi allemaal!
Al een tijdje aan het meelezen hier, omdat ik overweeg mijn Citroën XM V6 te vervangen door een Lexus IS300h. Opmerkelijk wellicht, ja. De XM was ooit bedoeld als 3e auto en is sinds veranderde privé-omstandigheden al een paar jaar eerste auto. Tja, dat is toch wel erg zonde: zowel van de XM (behoorlijk uniek exemplaar met nog geen 2 ton op de teller) als van de portemonnee. De GSA blijft als hobby-auto wél in de garage staan
Daarom de XM in de verkoop - rustig aan, kleine markt dus zal en mag wat tijd kosten. En aan het speuren naar de auto die ik ooit als leasebak niet mocht (moest toen nog diesel verplicht)... de IS300h. Een ES300h zou mij ook wel iets lijken, maar die zijn nog wat onbetaalbaar.
Ik verlekker me vooral aan de Business Line Pro versies: mijn dochter moet er ook onregelmatig in rijden en dan is elektrische stoelverstelling wel zo fijn (onderweg nog éven dat tikje naar voor of achter kunnen doen). De Luxury Line is dan weer het summum natuurlijk, maar dat hoeft niet. Wel ook de Premium Navi/audio - ik denk dat mijn oren de standaardaudio niet gaan waarderen, dus alles met de draaiknop i.p.v. de muis klik ik voorlopig weg. En een F-sport lijkt me voor mijn voorkeur voor comfort té straf geveerd. Heb met een standaard First Edition gereden en die beviel me qua handling/comfort prima. Prachtig stil, niet té stug geveerd - heerlijke cruiser!
Nu heb ik op AutoScout een leuke BL Pro gevonden: IS300h
Ziet er ook live prima uit, maar op foto's viel me iets geks op: de logo's "LEXUS" en "IS 300h" staan te ver naar binnen - lijnen nu uit met de nummerplaat en bij alle andere IS300h's zie ik daar meer ruimte tussen zitten. Zou dit gewoon een gevalletje "later toegevoegd" zijn... of resultaat van een flinke achterschade?
Iemand een idee hier over?
Al een tijdje aan het meelezen hier, omdat ik overweeg mijn Citroën XM V6 te vervangen door een Lexus IS300h. Opmerkelijk wellicht, ja. De XM was ooit bedoeld als 3e auto en is sinds veranderde privé-omstandigheden al een paar jaar eerste auto. Tja, dat is toch wel erg zonde: zowel van de XM (behoorlijk uniek exemplaar met nog geen 2 ton op de teller) als van de portemonnee. De GSA blijft als hobby-auto wél in de garage staan

Daarom de XM in de verkoop - rustig aan, kleine markt dus zal en mag wat tijd kosten. En aan het speuren naar de auto die ik ooit als leasebak niet mocht (moest toen nog diesel verplicht)... de IS300h. Een ES300h zou mij ook wel iets lijken, maar die zijn nog wat onbetaalbaar.
Ik verlekker me vooral aan de Business Line Pro versies: mijn dochter moet er ook onregelmatig in rijden en dan is elektrische stoelverstelling wel zo fijn (onderweg nog éven dat tikje naar voor of achter kunnen doen). De Luxury Line is dan weer het summum natuurlijk, maar dat hoeft niet. Wel ook de Premium Navi/audio - ik denk dat mijn oren de standaardaudio niet gaan waarderen, dus alles met de draaiknop i.p.v. de muis klik ik voorlopig weg. En een F-sport lijkt me voor mijn voorkeur voor comfort té straf geveerd. Heb met een standaard First Edition gereden en die beviel me qua handling/comfort prima. Prachtig stil, niet té stug geveerd - heerlijke cruiser!
Nu heb ik op AutoScout een leuke BL Pro gevonden: IS300h
Ziet er ook live prima uit, maar op foto's viel me iets geks op: de logo's "LEXUS" en "IS 300h" staan te ver naar binnen - lijnen nu uit met de nummerplaat en bij alle andere IS300h's zie ik daar meer ruimte tussen zitten. Zou dit gewoon een gevalletje "later toegevoegd" zijn... of resultaat van een flinke achterschade?
Iemand een idee hier over?