Veilig Rijden autoverzekering

rene1305nl

Actief
18 jun 2022
144
69
28
Ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt.....maar zie het anders....stel je nou voor dat de technische recherche deze data nodig is om een zaak te beginnen tegen diegene die net jou kind heeft aangereden....maar zonder data is er geen zaak en gaat de bestuurdervrij uit...nou..er zit en zat al meer techniek in jou auto dan je zelf weet
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexus4me

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Laten we weer terugkomen op het initiële onderwerp.
Het ging initieel over verzekeraars die informatie over je auto/rijgedrag verzamelen om op basis daarvan je premie te bepalen.
 

Raine

Hoort erbij
17 sep 2023
82
47
18
Kom dit toevallig net tegen.. Een kastje zodat de verzekering je rijstijl tot in detail kan bijhouden... wat een gruwel.. dat zou voor mij echt alle plezier van het autorijden af halen, altijd super netjes moeten zijn.
Bovendien vind ik het een ernstige inbreuk op de privacy, ik begin aardig allergisch te worden voor de inmiddels al vele apparaten en volgsystemen waarmee men gevolgd en geregistreerd kan worden: big brother is watching you gevoel
 
  • Leuk
Waarderingen: Metalfreak

Raine

Hoort erbij
17 sep 2023
82
47
18
Dit geldt trouwens ook voor de Lexus app.
Het ontgaat mij waarom in deze app elke rit tot in detail geregistreerd wordt, het gaat wat mij betreft niemand wat aan waar en wanneer ik ergens geweest ben, op welke tijd en via welke route ik gereden heb, maar volgens mij is dat niet afzonderlijk in de app uit te schakelen