Velgen overspuiten in dezelfde kleur als de auto

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Hallo mannen,

Ik heb een paar mooie antraciet kleurige canadese IS-F velgen met chrome accenten onder mijn auto zitten waar door steenslag op enkele plaatsen de lak van is beschadigd. Daardoor en het feit dat ik lichte velgen in het algemeen mooier vind dan donkere overweeg ik om ze te laten overspuiten in dezelfde kleur als mijn auto (met behoud van de chrome randen).

Zou dat echter wel mooi staan zilver met chroom?

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Japeape
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
micdee zei:
Ik zou het zo houden als op de foto...

Ik zou ze overspuiten, kwestie van persoonlijke smaak, maar wat vind je nu zelf het mooiste, of gaan "andere"
bepalen welke kleur jouw velgen worden
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Kwestie van smaak, persoonlijk vind ik ze zo ook mooier. Als ze dezelfde kleur als de auto krijgen zullen ze niet meer zo opvallen.

P.s. Niet aan Hube verkopen hoor, kan je ze beter aan mij verkopen (als ze onder een 200 passen tenminste) :)
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
En daar kwamen de aasgieren :). Sorry heren, maar ik verkoop ze pas als ik geen Lexus meer heb waar ze onder kunnen.

Voorlopig houd de prijs me tegen en de kans dat het nieuwe spuitwerk er lelijker uitziet dan het origineel (los van de kleur).
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik zou ze ook niet in dezelfde kleur spuiten als je auto... een beetje contrast is wel mooier.

Als je het doet, dan gewoon in normaal lichte kleur zilver zoals oem velgen.

Maar ik zou ze gewoon zo laten aangezien je dan de waarde van de velgen wat meer kan behouden en de oem look behoudt.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Alan zei:
Ik zou ze ook niet in dezelfde kleur spuiten als je auto... een beetje contrast is wel mooier.

Als je het doet, dan gewoon in normaal lichte kleur zilver zoals oem velgen.

Maar ik zou ze gewoon zo laten aangezien je dan de waarde van de velgen wat meer kan behouden en de oem look behoudt.


+1
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
kan je niet beter naar een spotrepair bedrijf gaan?
deze kunnen de plekjes bijwerken en polijsten etc die beschadigd zijn
zodat je nagenoeg niks meer ziet van de lakschades
want deze mannen kunnen zowel de kleur maken als invloeien/lak rekken als geen ander
heb het met mn eigen ogen gezien diepe krassen waren in enkele minuten onzichtbaar :O
blijft alles origineel.