Verlanglijstje voor je IS

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Naast de standaard opties heb ik even een verlanglijstje van mezelf opgesteld:

Reeds aanwezig:
- ISF achterlichten
- ISF Steering Damper
- Speciale remblokken met weinig remstof
- JOE Z intake (komt naar alle waarschijnlijkheid deze woe binnen)

Nog aan te schaffen:
- ISF, Fsport 2011 of alternatieve velgen.
- Tom's uitlaat systeem (besteld, dus moet nog binnen komen)
- Flyaudio navigatiesysteem (Besteld, dus moet ook nog binnen komen)
- Eibach prokit of de IS250 Sport veren en dempers of het Fsport onderstel van 2011).
- Als de 2011 koplamp units met LEDs wat is dan misschien ook wel interessant :)
-F sport sway bars (Besteld, dus komen ook wel over anderhalf maand)

Wat hebben jullie op je lijst staan? :)

Uitlaat, Swaybar en Navi komen als het goed is allemaal ongeveer over 2 weken binnen.....
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Er is wel een Tom's superchargerkit voor te koop.

Maar 306 pk... hoef ik denk ik niet meer te turbo-en :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Maaaaaaaar...... aan vermogen en koppel wen je vanzelf.. dus misschien kom je dan toch wel weer wat te kort.....:D
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
kansloos :lol: Op kenteken staat 1950kg. binnenkort gaat hij voor 7.5cm omlaag, en achter 5cm. Nu nog standaard hoogte:

Flits.jpg
\

We gaan tegen die tijd wel wat metingen verrichten met frisse motor
blok ligt al klaar, maar er moet nog een hoop gebeuren voordat we kunnen brullen
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
damn! je pickup ziet er erg stoer uit Jelmer! zal nu wel lekker warm zijn in de zon :p

Mag ik meekijken als jullie die swap gaan doen? :roll:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Swap zelf is niet zoveel werk. Maar zorgen dat alles er is om het een beetje plug and play te maken vergt voorbereiding. + dat de hele aandrijflijn versterkt moet worden. Het is gewoon weer hetzelfde soort onderblok, alleen met veeeel hogere compressie, 4 bouts krukas ophanging, andere nokkenas, inlaat en high flow cilinder koppen met grotere kleppen

Verlagingsset ligt hier al, wacht nog op stabilasator, nieuwe bladveren, hulpveren en nog wat zaken.

Daarna komen de remmen aan bod. dan achteras en aandrijfas (automaat is al vervangen voor sterkere), koppelomvormer moet jammer genoeg weer want die maakt wel hele gekke geluiden soms :? . daarna komt brandstof en koeling. En dan kan eindelijk het blok er in :eek:

En daarna de puntjes op de I zetten :p ..
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Wil ik niet over denken, het probleem is dat ik meerdere auto's heb. Anders had ik hem allang af :cry:

Dus.. voorlopig gaat de Lexus in de ijskast, er gebeuren wel wat dingen aan hoor. maar de komende jaren geen airrunner voor mij.

ik wil nu wel eens serieuze vooruitgang boeken met die pick up, ik rijd er het meest mee en dan toch zo'n beetje 20k per jaar. Dus eigenlijk een beetje raar, de auto die ik het meest gebruik is het beroerdst :? daar moet verandering in komen :lol:

Hij valt bijna uit elkaar, hij kwam gelukkig nog net door de APK. Anders moest ik tussentijds weer alle rubbers en fusee's aan de voorkant vervangen, wat zonde is aangezien met het verlagen dat allemaal verandert wordt. Speling op de aandrijfas, en een wiellager in de achteras die olie lekt in de rem :wink:. En er zit binnen een jaar tijd weer een ster in me ruit :evil:
Verder is ie wel lief hoor 8)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
wahahah zo... dat is serious business Jelmmer! 4 bouts is wel sterk genoeg voor wat je wilt gaat doen! Goed bezig!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
inderdaad... maar als je er klaar mee bent Jelmer.. blijft het je daily? Met al die power dan zal dat niet altijd fijn rijden of wel?
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik ben hem wel de baas :wink: remmen is altijd een groter avontuur :oops:
Maar nog nooit brokken gemaakt

en voor het vermogen; Ik heb nu 295 rubber op de achterkant, maar ik wil eigenlijk 315