Verlanglijstje voor je IS

• Onderwerp starter Onderwerp starter Alan
  • Startdatum Startdatum

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.631
67
48
Naast de standaard opties heb ik even een verlanglijstje van mezelf opgesteld:

Reeds aanwezig:
- ISF achterlichten
- ISF Steering Damper
- Speciale remblokken met weinig remstof
- JOE Z intake (komt naar alle waarschijnlijkheid deze woe binnen)

Nog aan te schaffen:
- ISF, Fsport 2011 of alternatieve velgen.
- Tom's uitlaat systeem (besteld, dus moet nog binnen komen)
- Flyaudio navigatiesysteem (Besteld, dus moet ook nog binnen komen)
- Eibach prokit of de IS250 Sport veren en dempers of het Fsport onderstel van 2011).
- Als de 2011 koplamp units met LEDs wat is dan misschien ook wel interessant :)
-F sport sway bars (Besteld, dus komen ook wel over anderhalf maand)

Wat hebben jullie op je lijst staan? :)

Uitlaat, Swaybar en Navi komen als het goed is allemaal ongeveer over 2 weken binnen.....

Daar heb je wel gelijk in hoor :!: ik heb nu een effectieve offset met spoorverbreders van -20 zowel voor als achter

Bandjes waren niet goedkoop, gelukkig is 315 niet echt duurder dan 295

Hahaha sorry ik kan er ook niks aan doen... :P de spullen komen toevallig allemaal rond dezelfde week als het goed is :P

Haha Arjan dat komt helemaal goed!!! :) Ik ben alleen bang dat je vrouw niet zo blij zal zijn als ik langskom :P ahahhahaha

Ik haal de spullen op en dan moet ik ze nog wel inbouwn natuurlijk :) dus ik denk halverwege/eind augustus heb ik ze waarschijnlijk wel gemonteerd.

Hahahaha tja :) je kan hem altijd overspuiten arjan :P

Maar eigenlijk ziet die van jouw er qua uiterlijk beter uit!

Verlaagd
GFX kitje straks :P

Marvin Haha ja optijd voor JAF :P maar de ik heb niet zoveel uiterlijke wijzigingen :P

Arjan,

Ik zal zeker langskomen, want zoals ik zei kom ik vaker langs de snelweg waar jij zit :P

We meoten nog even geduld hebben denk ik :) bijna bijna! nog paar dagen aftellen :D hahaha was de meeting niet ergens in september ofzo?