Verlichting draaiknop klimaat kapot

Jeroenvp4

Hoort erbij
25 dec 2009
26
0
0
Hallo,

De verlichting van de knop van me klimaat is kapot, de 3de knop! Zijn dat ledlampjes of gewonen gloeilampjes? Kan je die makkelijk vervangen en waar te halen.

Bedankt alvast Groeten
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Zijn volgens mij geen led lampjes, maar vervangen is wel lastig.... misschein dat je een klap kan geven zodat die weer aanspringt? dat kan soms werken heb ik gelezen.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Unit eruit halen is inderdfaad gemakkelijk, maar ik bedoelde meer het vervangen van lampje is wat lastiger :)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Het zijn gewone gloeilampjes. Ik had ook een kapotte, er zitten 3 lampjes in. Het vervangen is (vond ik) vrij eenvoudig. Je moet wel de audio unit demonteren om erbij te kunnen.




gr. koen
 

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Al een tijdje geleden dit topic zie ik, maar bij mij is ook het rechter lampje kapot, en heeft al zat klappen gehad, maar mag niet meer baten :p Die how-to om die lampjes te vervangen kan ik niet vinden.... En weet iemand toevallig watvoor lampjes het precies zijn? Want dan kan ik ze alvast halen, voordat ik de hele boel uit elkaar trek :p
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Niet zo uit het hoofd, staat genoeg op google, zo heb ik het toen ook gevonden, zoek maar op "is300 climate control bulb size" dat zou je wel op weg moeten helpen... als je dat vindt, graag terugmelden hierzo, kunnen de mods dat in de tips and tricks plaatsen...