Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De verlichting van de knop van me klimaat is kapot, de 3de knop! Zijn dat ledlampjes of gewonen gloeilampjes? Kan je die makkelijk vervangen en waar te halen.
Zijn volgens mij geen led lampjes, maar vervangen is wel lastig.... misschein dat je een klap kan geven zodat die weer aanspringt? dat kan soms werken heb ik gelezen.
Het zijn gewone gloeilampjes. Ik had ook een kapotte, er zitten 3 lampjes in. Het vervangen is (vond ik) vrij eenvoudig. Je moet wel de audio unit demonteren om erbij te kunnen.
Al een tijdje geleden dit topic zie ik, maar bij mij is ook het rechter lampje kapot, en heeft al zat klappen gehad, maar mag niet meer baten Die how-to om die lampjes te vervangen kan ik niet vinden.... En weet iemand toevallig watvoor lampjes het precies zijn? Want dan kan ik ze alvast halen, voordat ik de hele boel uit elkaar trek
Niet zo uit het hoofd, staat genoeg op google, zo heb ik het toen ook gevonden, zoek maar op "is300 climate control bulb size" dat zou je wel op weg moeten helpen... als je dat vindt, graag terugmelden hierzo, kunnen de mods dat in de tips and tricks plaatsen...