Verslagen door een Focus

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ja daar sta je dan op je winterbandjes. Een rood stoplicht voor je en een nerveuse rijder in een Ford Focus 1.8 16v wagon naast je. Och, geen probleem zou je denken, FF gas intrappen en weg is die Focus.

Tja, 16 graden buiten, een beetje nat, stoplicht groen, ik geef wat gas (niet vol, want het is nat)...... maar toch net teveel. TRC springt aan en de Focus springt weg. Eindelijk door het TRC heen en de auto doet de inhaal slag. Bij 80km/h haal ik hem in.

Te laat, schade gedaan. Deze focus rijder heeft een glimlach op zijn gezicht......hij heeft immers een IS250 verslagen....
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
HAhahaha tja winterbanden hebben gewoon minder grip.... dat heb k altijd al gevonden... tenzij er echt sneeuw ligt... Ik heb gewoon met mijn winterbanden op droogwegdek bij 140 gewoon ABS gehad... o_O
 

Bijlagen

  • 4A_ir_0.jpg
    4A_ir_0.jpg
    64,3 KB · Weergaven: 48

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Esteban zei:
Ach, we weten wel beter h? :smile:

Die met zijne Foert Focus zal goed slapen :llol: :llol:
LOL, ja, het was iemand van het forum die niet kan rijden :p

Alan zei:
HAhahaha tja winterbanden hebben gewoon minder grip.... dat heb k altijd al gevonden... tenzij er echt sneeuw ligt... Ik heb gewoon met mijn winterbanden op droogwegdek bij 140 gewoon ABS gehad... o_O
Dit ben ik helemaal met je eens. 140 abs, lag er geen ijs of olie of zo?

Jelmer zei:
Ik doe hem ook altijd uit als ik wil knalle :mrgreen:

Geloof ik wel :) Maar goed, misschien moet ik hem vaker uit gaan zetten.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Nee hoor, ik moet ze vernederen :smile: Ik bedoel... je ziet toch die twee dikke uitlaten + sloffen, dan haal je het toch niet in je hoofd om er naast te gaan staan met je 1.6... Ik vind dat je dan maar op de blaren moet zitten met je gedeukte trots :llol: :llol: :llol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Me pick up komt overigens absoluut niet vooruit :biggrin:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ach ja, zo heb ik ook een verhaal met de toyota avensis 177pk diesel.... vandaag kwam ik hem weer tegen.. neee beter gezegd... hij kwam mij weer tegen hahahaha ( ik reed voor) maar ik zou eerder zeggen dat van 120-160 dat hij mij gewoon goed bij kan houden :( WAAR IS DE IS350!!!!! zucht :(
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Alan zei:
Ach ja, zo heb ik ook een verhaal met de toyota avensis 177pk diesel.... vandaag kwam ik hem weer tegen.. neee beter gezegd... hij kwam mij weer tegen hahahaha ( ik reed voor) maar ik zou eerder zeggen dat van 120-160 dat hij mij gewoon goed bij kan houden :( WAAR IS DE IS350!!!!! zucht :(


Je moet tegenwoordig al met een stevig vermogen komen om een diesel bij te houden met hun koppel....

Tja, de diesels zijn niet meer wat ze geweest zijn h?, nl mazoutkachels.... :sad: :smile:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Jelmer zei:
Nee hoor, ik moet ze vernederen :smile: Ik bedoel... je ziet toch die twee dikke uitlaten + sloffen, dan haal je het toch niet in je hoofd om er naast te gaan staan met je 1.6... Ik vind dat je dan maar op de blaren moet zitten met je gedeukte trots :llol: :llol: :llol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Me pick up komt overigens absoluut niet vooruit :biggrin:

:llol: :llol: :llol:

Diesels van tegenwoordig kunnen aardig wat idd... maak het elke dag mee :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
zag net op cars.com een is350 voor 17.000 dollar staan.......... zucht..... die Amerikanen hebben het maar goed met auto's.
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Alor zei:
Ach ...of je laat de boel maar de boel.. Jij en wij weten wel beter , ik maak dat zovaak mee, vooral met die pettemannen allemaal met hun Golfjes en Civicjes.

Laat lekker rijden, boeie

Daarom is het ook leuk dat ik mijn IS300 logo van de koffer heb gehaald, zo kan ik nu en dan eens een duitse mazoutstoof "pakken" :mrgreen:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
dan kan je beter een is350 kopen ipv een is250 :)

is300 is idd wel iets leuker en sneller dan de is250 :) maarja daar kan je wel makkelijker een turbo op schroeven