verzamelpunten voor het rijden naar JAF

Status
Niet open voor verdere reacties.

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
j2jedi zei:
Kunnen we niet gewoon alle treintjes bij van der Valk verzamelen? Dan rijden weer in colonne maar het circuit. Zo deden we dat vroeger.

Dat is toch ook de bedoeling?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Mr.Ruben zei:
mlcoolj zei:
Zou wel 1 deze dagen moeten! Jeroen moet ze nog krijgen, ze zijn nog niet vrijgegeven... Maar mr. Ruben, staat je naam al op de lijst hierboven? :p

Ik ga rechtstreeks, ik woon Almelo dus er ligt niks op de route m het enige wat mogelijk is is het hotel.

Bij mij hetzelfde, vandaar het hotel.. Zoals ik het heb begrepen komt iedereen samen bij het hotel? Jeroen? Correct me if I'm wrong?
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.141
4
863
113
j2jedi zei:
den haag - zwolle

verzamelpunt 1 tijd: 6.30 : Jeroen
verzamelpunt 2 tijd: 7.15 : coolbergen13, Phaebo, Dzjino
verzamelpunt 3 tijd: 8.00 : remcois200


eindhoven - zwolle


verzamelpunt 1 tijd: 6.30 : nnjong
verzamelpunt 2 tijd: 7.15 :
verzamelpunt 3 tijd: 8:00 : Jeff_OPP Higgie ( als het me lukt... )

van der valk hotel assen:

- mlcoolj
- Burial
- J2Jedi (in elk geval)

Even ter bevestiging,
Hier kun je de kaarten in de voorverkoop kopen (tot 13 mei korting)
http://www.japanseautosportfestival.nl/ ... ckets.html
Dus ik moet entree plus een autoticket bestellen?
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
is het dan de bedoeling dat iedereen zelf online kaarten besteld?
in dat geval moet ik snel zijn

ik dacht dat dat algemeen geregeld was dat we de kaarten daar aan de deur in ontvangst konden nemen met korting ofzoiets
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
even voor de duidelijkheid:

op de site (hier de link http://www.japanseautosportfestival.nl/site/home.html) staat tickets aanschaffen
hier moet je de tickets aanschaffen met clubkorting verder hoef je geen tickets aan te schaffen.

Als het niet duidelijk is stuur me dan een pm en dan komen we er wel uit!

Op vertoon van de clubticket hebben de clubleden recht op een korting van ?5,- op de entreeprijs, samen met 1 passagier. Zij betalen dus ?12,-. Deze tickets zijn ook alvast via de webshop te bestellen, dat bevordert de doorstroom.
De overige inzittenden betalen het normale kassatarief van ?17,-


even ter informatie:

ik heb de clubtickets vandaag binnen gehad! deze zal ik morgen naar degene sturen die zich hebben ingeschreven als je deze dan niet heb gehad waarschuw mij dan even.

we liggen ook midden op het terrein dus een zeer goede locatie alle info beschikbaar zal ik morgen ook online zetten!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hey nice! Ik ben benieuwd waar we staan! Nu moet ik mn auto wat extra poetsen! :p
 

Jeff_OPP

Hoort erbij
6 feb 2012
68
0
6
das ook lekker, kaart kost 12? + 0,55? servicekosten en dan nog eens 0,85? voor iDeal...

Zover ik weet doe ik alles zelf? ( welke service krijg ik voor dat geld??)

Sorry mannen. ik heb niet lekker geslapen en wilde ff klagen.....
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Haha, dat mag, wees blij, bij het gebruik van paypal is het nog meer lol...
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ook goedemorgen ;)

tsja heb het ook via paypal gedaan vraag me ook altijd af welke servicekosten maar goed andere sites vragen nog wel een tikkie meer :(

de mail met de clubticket is verstuurd. als je hem niet gehad heb stuur me dan een bericht dan komt deze alsnog jouw kant op!

maar bij deze de standplaats op tt assen, wij staan op RA13

Zoals je kunt zien staan de clubs zowel op de linker- als de rechterpaddock ingedeeld. De codes op de clubautoticket komen dus overeen met een plaats op de linkerpaddock (bijvoorbeeld L) of de rechterpaddock (bijv. R). Alle clubs ingedeeld op de plattegrond.

De kaartcontrole en kaartverkoop vindt plaats v??r de hoofdpoort, dus niet meer ter hoogte van het Total tankstation.
Direct na de hoofdingang is er een parking (rondom Welcome Center) waar colonnes nog even op elkaar kunnen wachten als je door verschillende kassarijen bent gegaan.

Direct na de tunnel kunnen clubs met codes beginnend met "R" de 1e weg naar rechts nemen. De clubs met code beginnend met "L" gaan achter de Meguiar's Show&Shine naar links.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
nog even wat extra info:

Deelname Meguiar?s Show & Shine
Clubleden die op de clubstand staan, kunnen natuurlijk ook meedoen aan de Meguiar's Show & Shine. Dat gaat heel eenvoudig. Haal een inschrijfformulier op bij het Infopunt (deze bevindt zicht bij de Meguiar's Show&Shine) waarna de auto gereden kan worden naar de Show & Shine paddock. Deelnemen kan tussen 10.00 uur en 15.00 uur. De prijsuitreiking is vanaf 15.30.
De Meguiar?s Show & Shine is een onderdeel waar een onafhankelijke jury de auto?s kritisch jureert op allerlei punten. Hoe is de lak van de auto, afwerking, wielen en velgen en hoe is het totaalplaatje.
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Eeuhm, zit al die lappen tekst is te lezen maar waar in hemelsnaam moet ik aan sluiten.. Ik kom uit Zeeland en hoorde dat er nog mensen uit Brabant waren....Wie en waar graag? Breda kom ik in de buurt of Rotjeknor...

Iemand hulp... wil graag aansluiten
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Ik denk dat jij deze moet hebben, Rowi:

verzamelpunt 1 tijd: 6.30 : Shell station?, John F. Kennedylaan 100, 5632 LX Eindhoven
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
Is t vanuit zeeland niet handiger om naar punt 2 te komen, bij ac de meern om 7:15
Ik kom ook vanaf omgeving breda
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Idd een mooie plek, nu moet ik hem zeker wel poetsen....Auto is nog niet naar mijn smaak..maar dat gaat echter toch nog niet lukken voor JAF....

Ik heb er zin in.........
 

Jeff_OPP

Hoort erbij
6 feb 2012
68
0
6
Mr.Ruben zei:
Idd een mooie plek, nu moet ik hem zeker wel poetsen....Auto is nog niet naar mijn smaak..maar dat gaat echter toch nog niet lukken voor JAF....

Ik heb er zin in.........

Ja ik heb het zelf ook, wil ook nog dingen eraan doen! Tijd is dan ook een probleem voor mij..
Aan de andere kant, is het weer iets om naar uit te kijken :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.