verzamelpunten voor het rijden naar JAF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou Rowi! Genoeg opties! Kies maar! :p ik heb ook nog genoeg wat ik wil doen maar geen tijd of het weer werkt niet mee... Oh well, we hebben nog een week :p

Mooi... Ja ik dacht ook om via Breda maar richting de Meern te rijden..
Mannen kunnen we nie ergens bij Breda afspreken..dan haak ik daar al in :D

Haha... nee bedoel er komen er al 2 uit de buurd van Breda. Kan ik daar mooi bij aansluiten tog :D

Graag had ik ergens op de route aangehaakt , maar helaas krijg ik mijn auto niet op tijd klaar,
Dongen haal ik in ieder geval, zelfs met mijn tempo :(

Jeroen zei:
ja ik snap het! weet je een mooi verzamelpunt bij breda in de buurt rowi?

ik woon nog geen 5 minuten van station Breda-Prinsenbeek, en dat ligt achter de A16...

ik rij dan richting verzamelpunt 3 tijd: 8.00 : shell station, Rijksweg A28 2, 3882sr putten

Ik zal het er is even over hebben wat te doen;)

Oja zijn er hier nog mensen die alleen komen? Bij mij willen er 2 maten mee dus als er iemand alleen is en 1 extra kaartje wil aanschaffen krijgt die het geld in de stoet terug;) :D

Alvast bedankt

den haag - zwolle

verzamelpunt 1 tijd: 6.30 : Jeroen
verzamelpunt 2 tijd: 7.15 : coolbergen13, Phaebo, Dzjino
verzamelpunt 3 tijd: 8.00 : remcois200, Rowi

eindhoven - zwolle

verzamelpunt 1 tijd: 6.30 : nnjong
verzamelpunt 2 tijd: 7.15 :
verzamelpunt 3 tijd: 8:00 : Jeff_OPP Higgie ( als het me lukt... )

van der valk hotel assen:

- mlcoolj
- Burial
- J2Jedi (in elk geval)

remco....kunnen wij afspreken in de buurt van Breda? en misschien met nog meer mensen uit die buurt??
Ken daar de weg nie maar als je un pomp ofzo weet met adres en un tijd dan kom ik daarheen ;)

Misschien over heen gelezen, maar rond hoe laat is het verzamelen bij het van der valk hotel?

Hallo mede LEXUS rijders.....Zijn er hier mensen die alleen komen???? zou diegene voor mij zijn 2de kaartje willen bestellen!! dan krijg je gelijk je geld bij de meeting points of bij het JAF terrein.. PM ff ALSTUBLIEFT

MVG
Ronald

Je kunt ook aan de deur kopen hoor Rowi, zal wel iets van 17 euro zijn ipv 12 zo uit mn hoofd... Er staan mensen aan de deur te controleren en dan kan je maat bij dat persoon een kaartje kopen tzt... hoeft ie niet eens uit de auto als het goed is...

Ik denk dat ie bedoelt of zijn maat met iemand anders mee kan rijden zodat hij ook met korting binnen kan komen, ik neem ook iemand mee dus kan je hier helaas niet mee helpen

Yes dat bedoel ik...thnx Coolbergen ;)

Dus als er iemand is hoor ik het graag :rulez:

Ik neem ook al mijn kameraad mee, en mischien nog 1 kameraad.

Ik baal alleen, me handrem linksachter is niet goed...geen tijd meer om te fixxen...dan maar voor schut rijden.
(hij loopt iets aan namelijk)nog wel rijdbaar....

mlcoolj zei:
Nou Rowi! Genoeg opties! Kies maar! :p ik heb ook nog genoeg wat ik wil doen maar geen tijd of het weer werkt niet mee... Oh well, we hebben nog een week :p

ik hoop dat het weer maandag wel mee gaat werken de voorspellingen vindt ik maar niks :(

sorry rowi ik heb ook al iemand mee!

Status
Niet open voor verdere reacties.