Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Ja, lekker gassen op de NL snelwegen en in file :rulez:Gewoon daarna lekker gassen om de aanslag in je motor schoon te blazen!
'ALS' ik al een andere Lexus koop?? Klinkt ook positief :smirk
Aan de andere kant, je hebt nu wel, net als ik, een dikke hongerige zuipende baby
Als je niet snel wilt vertrekken: motor aan en wachten.Hoe gaan jullie te werk? Als de zijruiten bijv gekrast worden, waardoor komt dat? krabber die niet meer goed is ofzo? Ik zet de auto nu gewoon even aan en na een minuut of 5 is het wel ontdooid maar stel dat ik snel moet vertrekken dan is het wel handig om een krabber te hebben...
Wat dacht je van je ruitenwissers zo'n krabber is dan te verwaarlozen(minder risico op krassen).
![]()
Keteltje heet water erop, dan insprayen met Action spul en planken zodat de auto snel warm is.
Eventueel onderweg herhalen als hij toch weer dicht vriest.
Zonder smilies is dit idd niet serieus te nemen. Zonde als iemand dat wel gaat denken.:thumbsdown: