Voorjaars Meeting 28-5-2011!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
LOL! dan moeten we ron 5.00 vertrekken, willen we even bij de mac stoppen om te eten :D haha nee zonder dollen... omdat we van ver komen, denk ik dat het wel zo leuk is om daar ook op tijd aan te komen, ook zodat we weer op een redelijke tijd weer thuis z :rulez: ijn...

Vanaf Leek knallen we er in 2 uurtjes heen :D En EXACT halverwege staat de mac in Lelystad!!! Wat wil eens mensch nog meer :)

Check! 2.15 uur Hoe laat moeten we er zijn? Jij neemt een kameraad mee geloof ik he. Ik neem mijn zwager mee. (fervent Honda rijder)

kameraad woont daar in de buurt, dus zal ik em wel gaan halen als we er zijn... als we er om 10.30-11.00 er wel zijn, vind ik het prima, wil genoeg foto's maken :photo:

Yo, we spreken de exacte locatie etc nog wel ff af. Yup, neem mijn cam ook mee. Hopen dat we het weer hebben zoals vandaag!

Ik rij met zeer grote regelmaat langs / door Leek (ouders wonen in Groningen (platteland), ben een geboren en trotse Groninger :P

Leek Lelystad is zeer ruim binnen het uur te doen, en daar hoef je niet eens hard voor te rijden :)

gaat er goed hier .

gaat een gezellige dag worden @ showoffimports :rulez:

@ Blue-eyes....ok....ok......45 minuten sta ik bij de Mac :)

Wordt druk dagje zie ik. Mooi man. Ook hoop diversiteit aan auto's!

hey gasten
ben nu net 1 dag actief hier en lees al gelijk iets over een meeting :rulez:
ik ben er graag bij ,mits ik niet op uitzending ben want dat staat wel gepland die tijd
komen er nog mensen langs almere of omgeving dat we samen rijden lijkt me gezellig weer wat nieuwe mensen ontmoeten enzo

ik hoor het wel
:rulez:

Lijst bijgewerkt... Mario, Boudi, Blue-eyes, Hube en ik gaan allemaal langs Almere.. Hube komt ook uit Almere ;)

1. Gs carbon (jim)
2. Wil
3. Erick
4. Jorisvdedp
5. Spfreaks
6. Mlcoolj
7. Joop
8. Bas
9. Japeape
10. Alor (onder voorbehoud)
11. Hube
12. Peter (Tjoljok) (een deukje in het linker spatbord achteraan)
13. RVP-38
14. Blue-Eyes (linker portier, deukje boven hendel)
15. Slippernick ook uit limburg(heb wat steenslag en een deuk boven de achterdeur en putjes in de deuren)
16. Henny
17. Green (Onder voorbehoud) Komen er nog mensen uit Limburg?
18. Alan
19. 337 (Partner Hube)
20. Ptimmermans
21. Iggy
22. Wilco
23. KWP (Koen)
24. Suwie
25. Tja010
26. Lexusbreda
27. Boudi (geen keus enigste sportcross)
28. W1773M
29. Jimmy (onder voorbehoud)
30. Richard.
31. Fawa (maarten)
32. Mikeman (@Green: ja, er komt nog iemand uit Limburg)
33. Rowi
34. relexus (hangt van het werk af)
35. maistah
36. gewoonmario (hangt van het werk af)

Bijlagen

o oke mooi dan hoor ik voor die tijd wel waar we afspreken als ik mee mag rijden :rulez:
hoop eigelijk wel dat ik die dag aanwezig kan zijn
ik ging ook altijd naar abarth meetings
laterss

natuurlijk mag je je aanlsuiten bij de groep... rond die tijd zien we wel wat en waar.. ik denk dat ik boudi hier in het noorden tegenkom, dan bij de mac in lelystad, blue-eyes "oppikken" en hube en jij in Almere ergens...

Wil ook graag een klein pitje bovenop (midden) het dak laten herstellen. Kan dit ook tijdens de meeting? (Oorzaak denk ik een dennenappel o.i.d.)

Status
Niet open voor verdere reacties.