Voorjaars Meeting 28-5-2011!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, waarom niet :) ben eigenlijk verplicht niet?

1. Gs carbon (jim)
2. Wil
3. Erick
4. Jorisvdedp
5. Spfreaks
6. Mlcoolj
7. Joop
8. Bas
9. Japeape
10. Alor (onder voorbehoud)
11. Hube
12. Peter (Tjoljok) (een deukje in het linker spatbord achteraan)
13. RVP-38
14. Blue-Eyes (linker portier, deukje boven hendel)
15. Slippernick ook uit limburg(heb wat steenslag en een deuk boven de achterdeur en putjes in de deuren)
16. Henny
17. Green (Onder voorbehoud) Komen er nog mensen uit Limburg?
18. Alan
19. 337 (Partner Hube)
20. Ptimmermans
21. Iggy
22. Wilco
23. KWP (Koen)
24. Suwie
25. Tja010
26. Lexusbreda
27. Boudi (geen keus enigste sportcross)
28. W1773M
29. Jimmy (onder voorbehoud)
30. Richard.
31. Fawa (maarten)
32. Mikeman (@Green: ja, er komt nog iemand uit Limburg)
33. Rowi
34. relexus (hangt van het werk af)
35. maistah
36. gewoonmario (hangt van het werk af)
37. Jelmer

yeah!! :rulez: waar ga je dan langs, Jelmer? misschien kun je je bij ons aansluiten...

komt er waarschijnlijk nog 1 bij maat van me is ook bijna overstag hij gaat zterdag een es 300 bekijken staat gloof ik ergens in brabant :rulez:

ja egwel ben met die klote verbouwing bezig , geen tijd voor de kar wel vedaag ff weer een schadetje gespot weer 200 in de achteruit kutvolk butst er gewoon tegenaan geen enkel respect voor de jeugd, maar goed weer ontopic zou mooi zijn als die oor die es 300 gaat hebben we er hier al 1 van op het forum dachthet niet he , dan mot hij ook maar gewoon mee zelfde reden als boudi :P

Wie gaan er allemaal vanuit het Noorden er heen rijden? Ik woon vlakbij Heerenveen en rij via Joure en de polder naar het Zuiden. Via Lelystad dus. Dan bij McDonalds mekaar treffen of iets dergelijks? :D

Ik moet vanuit Lelystad komen, dus mac bij Lelystad is een optie.

Is ok with me, ik kom als mijn vrouw goed is die dag. Vandaag de derde chemo gehad nog 3 zware te gaan. Maar we gaan er gewoon tussen uit om afleiding te zoeken dus dat gaat lukken. En ik werk nu vanuit huis en momenteel niet op de boortoren zelf dus het ziet er goed uit deze keer met een hele lijst aan Lexussen.( wat een woord.) :D

Ik kom uit Groningen, zal boudi ergens onderweg "oppikken" we komen ook langs joure, misschien kunnen we elkaar al bij de mac bij joure treffen, maar lelystad is ook prima... we zien wel als de datum dichterbij komt :rulez:

ok, ml houdt dan weer contact met mij :) Ik hoop dat je vrouw goed genoeg is :)

Voor mij is het vanuit Alkmaar gigantisch omrijden naar lelystad, maar als ik in Gersloot zit moet het wel lukken. dat zie ik tegen die tijd wel

Ok Erick, ik laat het tegen die tijd weten :rulez:

...Misschien dat me auto tegen die tijd ook weer wat lager ligt dan hoe hij er nu bij staat (weer helemaal standaard)

Yup kogel is door de kerk maat gaat ok mee heeft gewoon een kanon van een lexus gekocht
- Gs carbon (jim)
- wil
- erick
- jorisvdedp
- spfreaks
- mlcoolj
- Joop
- bas
- japeape
- Alor (onder voorbehoud)
- Hube
- Peter (Tjoljok) (een deukje in het linker spatbord achteraan)
- RVP-38
- Blue-Eyes (linker portier, deukje boven hendel)
- slippernick (heb wat steenslag en een deuk boven de achterdeur en putjes in de deuren)
- Henny
- Green (Onder voorbehoud) Komen er nog mensen uit Limburg?
- Alan
- 337 (Partner Hube)
- ptimmermans
- iggy
- wilco
- KWP (Koen)
- Suwie
- Tja010
- Lexusbreda
- Boudi (geen keus enigste sportcross)
- W1773M
- Jimmy (onder voorbehoud)
- Richard.
- fawa (maarten)
- Mikeman (@Green: ja, er komt nog iemand uit Limburg)
- Rowi
-Robert enigste ES 300 (zelfde reden als Boudi)

Status
Niet open voor verdere reacties.