Voorjaars Meeting 28-5-2011!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren,

Sorry, heb het druk gehad, dus ik ben een beetje laat met reageren :)

Maare Ik heb nog geen vakantie gepland, dus ik ben natuurlijk ook aanwezig! :D

- wil
- erick
- jorisvdedp
- spfreaks
- mlcoolj
- Joop
- bas
- japeape
- Alor
- Hube
- Peter (Tjoljok)
- RVP-38
-fawa
- Blue-Eyes
- slippernick
- Henny
-Green (Onder voorbehoud) Komen er nog mensen uit Limburg?
-Alan

hey alan ,

ik dacht al waar blijft ie nou :roll:
de chef wil graag om 1700 uur naar huis :D
dat is dan de eind tijd

Ok, ik zal de beginpost aanpassen. ik zal een tijd vermelden van 10.30 tot 17.00 (vanaf 10.30 voor degenen die ook komen voor deukreparaties)

EDIT: Eerste post aangepast.

Ik kan nu niet zeggen of ik erbij kan zijn. Zou ik wel leuk vinden maar hier thuis is alles op zijn kop terecht gekomen. Afgelopen December is er borstkanker bij mijn vrouw geconstateerd en we zitten nu midden in het behandelingstraject. We hebben geen idee wat ons de komende maanden te wachten staat. Ik hou ons forum wel in de gaten maar ik blijf wat op de achtergrond. Groeten van Rene.

@ rene dat gaat inderdaad voor van deze kant wensen we jullie veel sterkte toe

@rene, heel veel sterkte. Indien er iets is dat wij kunnen doen, laat je dat dan weten? Natuurlijk heel veel beterschap aan jouw vrouw.

5 FEB hebben Wil en ik een gesprekje met Ronald van Show Off Imports over wat we gaan doen en willen.

:hi: :hi:

heb net nog even contact gehad met ronald van showoffimports .
de datum 28-5-11 is oke no problemmo :D

en erick heb gelijk met ronald 5-2-11 om 1300 uur vast gezet om 1 en ander te bespreken .

Re: Voorjaars Meeting??

Tjoljok zei:
jorisvdedb zei:
Ik ga akkoord met Tjoljok, als het bij showoff doorgaat dan ben ik er ook.

@Tjoljok: ergens afspreken rond Antwerpen lijkt me goed, waar had je ergens in gedachten?

Misschien op de E-19 aan dat tankstation nabij Kontich. En dan is er nog eentje na Antwerpen op de E-19 dacht ik maar ben er niet zeker van.

vanaf antwerpen richting breda zijn nog 2 tankstations .
eerste vanaf antwerpen is texaco 2e is shell op hazeldonk :hi:

Coordinator zei:
Ik kan nu niet zeggen of ik erbij kan zijn. Zou ik wel leuk vinden maar hier thuis is alles op zijn kop terecht gekomen. Afgelopen December is er borstkanker bij mijn vrouw geconstateerd en we zitten nu midden in het behandelingstraject. We hebben geen idee wat ons de komende maanden te wachten staat. Ik hou ons forum wel in de gaten maar ik blijf wat op de achtergrond. Groeten van Rene.

sterkte gewenst gast .
ik zit met hetzelfde vorgjaar borstkanker geconstateert bij me schoonmoeder zit nu ook in behandeling
mijn zus vijf jaar geleden is er helemaal van genezen

Ren?,

Ook ik wens jullie heel veel sterkte en beterschap. Je wereld stort wel even in als je zoiets meemaakt.

- wil
- erick
- jorisvdedp
- spfreaks
- mlcoolj
- Joop
- bas
- japeape
- Alor
- Hube
- Peter (Tjoljok)
- RVP-38
-fawa
- Blue-Eyes
- slippernick
- Henny
-Green (Onder voorbehoud) Komen er nog mensen uit Limburg?
-Alan
- 337 (Partner Hube)

Mijn vrouw komt ook met onze IS200 :)

Status
Niet open voor verdere reacties.