Voorjaars Meeting 28-5-2011!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zet er mij maar bij onder voorbehoud. Wil wel komen maar dat hangt af van de vraag of ik m'n Lexus op tijd in fatsoenlijke rijstaat krijg. Ik heb wat hagelschade op de auto en op 'n paar plekken is 'ie door de lak heen. Ik zou wel willen weten wat ik kwijt ben voor een fatsoenlijk herstel daarvan.

hey iggy ,

neem je auto eens mee kan ik eventueel kijken wat het kost om hagelschade te herstellen ?
kan alleen niet spuiten , maar kan wel alles voordrukkken zodat ze niet alles volstorten met plamuur .

greetz wil

wil zei:
hey iggy ,

neem je auto eens mee kan ik eventueel kijken wat het kost om hagelschade te herstellen ?
kan alleen niet spuiten , maar kan wel alles voordrukkken zodat ze niet alles volstorten met plamuur .

greetz wil
Is goed, ik hoop dat ik erbij kan zijn.

@Rene sterkte!!!

- wil
- erick
- jorisvdedp
- spfreaks
- mlcoolj
- Joop
- bas
- japeape
- Alor
- Hube
- Peter (Tjoljok)
- RVP-38
-fawa
- Blue-Eyes
- slippernick
- Henny
-Green (Onder voorbehoud) Komen er nog mensen uit Limburg?
-Alan
- 337 (Partner Hube)
- Koen (KWP)

o sorry :O ;)

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    94,6 KB · Weergaven: 68
LOL!!!! jij ook sterkte dan Arjan.. en je kunt best s'ochtends even langs hoor..tsss :)

hey hey ,

gaat goed tel nu 19 lexussen en 1 mazdaratie . :D

moet gezellig worden .
moest van ronald nog even vermelden als 1 van jullie iets wilden hebben je even moest checken of het op voorraad is .
want als het er niet is kan hij het voor je bestellen en kun je het 28-5-2011 gelijk meenemen .
en 29-5-2011 monteren hi hi :P

Ja precies.

Als het nou niet op voorraad is bel dan ff voor de levertijd van je product. :D Misschien zit er wel X aantal weken levertijd op.

Kom waarschijnlijk ook even aan, kan ik meteen even naar die winkel, cranenbroek, ...............

Weet niet zeker of de ct er dan is maar ga er wel vanuit. Anders de GS met kapotte O2 sensor :X

ja is fun met paar lexussen tegelijk .
en is ook nog eens mooi om te zien netjes achter elkaar en allemaal blinken :rulez:

op 27 mei even goed poetsen dus! :D

Wil,

Op ons kleur vind ik een sealant heel goed werken. Of high end wax zonder fillers...

oke thanks voor het advies alan ,

ik moet mijn auto voor 6 mei helemaal doen .
moet dan bruiloft rijden .
plus mijn auto moet eerst nog even gekleit worden en dan gepolijst .

Status
Niet open voor verdere reacties.