Voorjaars Meeting 28-5-2011!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus de lijst tot nu toe:
- wil
- erick
- jorisvdedp
- spfreaks
- mlcoolj
- Joop
- bas
- japeape
- Alor
- Hube
- Peter (Tjoljok)
- RVP-38
- fawa
- Blue-Eyes
- slippernick(heb wat steenslag en een deuk boven de achterdeur en putjes in de deuren)
- Henny
- Green (Onder voorbehoud) Komen er nog mensen uit Limburg?
- Alan
- 337 (Partner Hube)
- ptimmermans
-iggy

slippernick zei:
Dus de lijst tot nu toe:
- wil
- erick
- jorisvdedp
- spfreaks
- mlcoolj
- Joop
- bas
- japeape
- Alor
- Hube
- Peter (Tjoljok) een deukje in het linker spatbord achteraan
- RVP-38
- fawa
- Blue-Eyes
- slippernick (heb wat steenslag en een deuk boven de achterdeur en putjes in de deuren)
- Henny
- Alan
- 337 (Partner Hube)
- ptimmermans
-iggy

Hube zei:
Tja, de superieure kwaliteit van het NL wegennet!

Helemaal daar bij jouw in de buurt pfffff was gisteren ook daar.. wat een steentjes zeg... zal de schade wel zien als ik de auto ga wassen... :(

Overspuiten is een optie :P want de mijen is echt ernstig ... voor de rest ziet die er als nieuw uit :P

Grapjas, als of er iemand anders de auto met een vergrootglas wast. :P

Hij ziet er super uit man

Klein deukje, de deur waaide uit mijn handen :(

Boven de deurhandel. Kan deze erbij gezet worden? 1 Deukje, linkerportier.

hey gasten ,

vandaag met erick afgesproken bij showoff imports in dongen .
we hebben met ronald even gesproken over de voorjaarsmeeting op 28-5-2011.
we mogen de meeting bij ronald op het terein houden en daar bovenop regelt ronald ook nog de koffie en thee en zullen er ook broodjes zijn . :)
als we nu dan ook nog mooi weer mogen krijgen en veel lexussen en gezellige mensen komt het goed :D

slippernick schreef:Dus de lijst tot nu toe:
- wil
- erick
- jorisvdedp
- spfreaks
- mlcoolj
- Joop
- bas
- japeape
- Alor
- Hube
- Peter (Tjoljok) een deukje in het linker spatbord achteraan
- RVP-38
- fawa ???
- Blue-Eyes
- slippernick (heb wat steenslag en een deuk boven de achterdeur en putjes in de deuren)
- Henny
- Alan
- 337 (Partner Hube)
- ptimmermans
-iggy

Dag mensen,

Op dit moment moet ik ff een paar dikke vraagtekens achter mijn naam zetten... :zielig:
Lig verdorie in het ziekenhuis en hoor a.s. maandag of uiterlijk dinsdag of ik 3 maanden met mijn rug in een (gips)corset moet, en misschien zelfs hier zolang moet blijven :X
Ben 5 januari gevallen op mijn rug en ben maandag j.l. opgenomen. Uit CT-scan is gebleken dat er 1 grote en 1 kleine scheur zitten bij wervels 12 en 13 met alle risico's van dien.

Ik zal de doktoren op het hard drukken dat 28/5 toch een streefdatum moet zijn om weer auto te kunnen rijden :D maar het moet wel verantwoord zijn natuurlijk. Zodra er zekerheid is of het 28/5 ga redden zal ik het hier laten weten.

Dan ga ik nu maar verder met duimen dat ik bij de meeting kan zijn. ;)

greetz,
fawa

wij duimen mee beterschap en tot 28-5-2011
zeg maar tegen de dokter dat we anders de meeting bij het ziekenhuis moeten houden :D

@Fawa als je dan niet ken rijden en wel op de beentjes bent pik ik je wel van huis af rij je tog met mij mee geen probleem , beterschap alvast :hi:

Beterschap!

p.s. @Wil, mijn posting nog gezien, een deukje, linkerportier, net boven de handgreep.

Status
Niet open voor verdere reacties.