Voorjaars Meeting 28-5-2011!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
wil zei:
hey bleu eyes ,

heb posting gezien komt goed :)

Het is alleen uitdeuken, of probeer je ook nog enigzinds de verfschade ietwat te herstellen?
Ik denk zelf dat dit gespoten zou moeten worden, maar dat ga ik niet doen.

Typisch gevalletje eigen schuld dikke bult. 500 euro om de deur te laten spuiten doe ik niet.
Misschien knalt er nog wel iemand met de fiets tegen de deur :D :D

blue-eyes zei:
wil zei:
hey bleu eyes ,

heb posting gezien komt goed :)

Het is alleen uitdeuken, of probeer je ook nog enigzinds de verfschade ietwat te herstellen?
Ik denk zelf dat dit gespoten zou moeten worden, maar dat ga ik niet doen.

Typisch gevalletje eigen schuld dikke bult. 500 euro om de deur te laten spuiten doe ik niet.
Misschien knalt er nog wel iemand met de fiets tegen de deur :D :D

ik kan alleen uitdeuken kan kijken wat voor lakschade het is misschien polijsten en of bijtippen

Hallo dan, allen bedankt voor jullie reacties!
Tof idee Joop, is wel klein eindje om voor jou, via Hoksebarge naar Dongen. :rulez:
Ik bedacht me later dat ik misschien zelf ook nog een chauffeur kan weten te charteren zodat mijn auto er ook bij kan zijn. Maar ik hou je aanbod in ieder geval in mijn achterhoofd!

Nu maar afwachten wat de tijd brengt... zal zeker het forum in de gaten blijven houden :mrgreen:

slippernick schreef:Dus de lijst tot nu toe:
- wil
- erick
- jorisvdedp
- spfreaks
- mlcoolj
- Joop
- bas
- japeape
- Alor
- Hube
- Peter (Tjoljok) een deukje in het linker spatbord achteraan
- RVP-38
- Blue-Eyes
- slippernick (heb wat steenslag en een deuk boven de achterdeur en putjes in de deuren)
- Henny
- Green (Onder voorbehoud) Komen er nog mensen uit Limburg?
- Alan
- 337 (Partner Hube)
- ptimmermans
-iggy

Goedemorgen,

Bij deze meld ik me definitief af. Word morgen overgeplaatst naar de St. Maartenkliniek in Nijmegen om te worden geopereerd aan mijn rug. Dus 28/5 is definitief out of the question. :X :X

Daarna volgt revalidatieproces, volgens de geleerden moet ik rekenen op half jaar tot jaar herstelperiode. :(

Ik zag wel dat er een balletje is opgegooid voor regiomeetings. Zo gauw ik weer de oude ben hoop ik daar bij te kunnen zijn. Vooralsnog allemaal een geweldige dag toegewenst daar in Dongen, hopelijk schijnt het zonnetje dan zowel voor jullie als voor mij... ;)

groetjes,
fawa

wat een bericht weer pfftt wil je in ieder geval veel beterschap toewensen waar moet je revalideren thuis ,rhoesing

crap.. dat is vervelend nieuws.. maarjah.. tenminste revalideer je weer, dat is wel goed! Hou je ons op de hoogte van de voortgang? want denk nu dat je veel vrije tijd hebt! (just kidding!) :rulez:

Bedankt mannen (ga ik maar even van uit)
Joop, Mocht revalidatie inderdaad in 't Roessingh zijn dan kom daar maar een keer je Lex showen,
ga nu inderdaad veel vrije tijd tegemoet ;) :X :)

Zoals een goeie vriend ooit zei"; life CAN be beautiful, but mostly it sucks.

Ik doe maar mijn best positief te blijven maar blijf toch ook realist.
Stel dat de operatie mislukt (kans +/- 10%), zou Lexus dan voor 1 keer een Lexus rolstoel LS willen produceren voor me? :mrgreen:

Zal van tijd tot tijd verslagje doen hier van de ontwikkelingen, kan niet wachten op de dag dat ik weer met m?n GS het asfalt op mag.

misschien kun je de lexusforum logo (links boven aan deze pagina) gebruiken op je flyer...

allereerst iedereen sterkte met alle nare dingen...
dan...kom ik ook ! :-)
dus;
- wil
- erick
- jorisvdedp
- spfreaks
- mlcoolj
- Joop
- bas
- japeape
- Alor
- Hube
- Peter (Tjoljok) een deukje in het linker spatbord achteraan
- RVP-38
- Blue-Eyes
- slippernick (heb wat steenslag en een deuk boven de achterdeur en putjes in de deuren)
- Henny
- Green (Onder voorbehoud) Komen er nog mensen uit Limburg?
- Alan
- 337 (Partner Hube)
- ptimmermans
-iggy
- wilco

gr wilco

mlcoolj zei:
misschien kun je de lexusforum logo (links boven aan deze pagina) gebruiken op je flyer...

krijg het logo niet gepikt zeg maar dus moet iemand ff mailen naar me dan zet ik hem erin.

Status
Niet open voor verdere reacties.