Voorstellen FDD1975

Brinkybunch

Hoort erbij
13 sep 2016
73
22
8
Slechts 124k staat er op de teller….
Terugroepactie aangaande motorblok is uitgevoerd..
Heb je daar bewijs van? Dit kan namelijk komen door de klepveren (terugroepactie was omdat het materiaal waar de klepveren van gefabriceerd zijn onreinheden kon bevatten. Hierdoor kan de sterkte van de klepveer verminderd zijn en met het gevolg dat één of meerdere klepveren breken).

Deze blokken draaien > 400k-500k zonder noemenswaardige zaken. Bijn124k zijn ze eigenlijk nog niet echt ingelopen.

Avontuur

Hoort erbij
22 mei 2021
33
22
8
Ohw dat is wel heel erg balen, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Zeker met deze KM stand is het zuur!!!

FDD1975

Hoort erbij
17 okt 2018
58
35
18
Het valt niet mee, sterker nog totaalschade….

Krukas is gebroken, dat is gewoon einde motor…..

Nu neem ik even rustig de tijd zodat ik geen overhaaste beslissingen maak…

• Wow
Waarderingen: RoelVB en D43m0n

Avontuur

Hoort erbij
22 mei 2021
33
22
8
Sjemig Eric, dat is wel heel erg.
Ik hoop dat er ook nog iets van coulance is bij zo’n KM stand. Ik ga voor je duimen, heb je wel overwogen een Lexus aangeschaft, de V8 BMW laten staan en dan dit. Dat verdient een goed einde!!!

Rick

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
108
24
18
verschrikkelijk balen, meneer timon zal zich nu waarschijnlijk ook achter z'n oren krabben......
1 jaar garantie en nu nog een euvel wat in de papieren gaat lopen.
Voor beide partijen is dit zwaar xxxxx. Jullie zullen er vast uitkomen samen.
Sterkte

FDD1975

Hoort erbij
17 okt 2018
58
35
18
Garantie is al verlopen, dus Timon ga ik hier niet mee lastig vallen, dit kan Lexus zelf ook niet voorspellen….

Nog nooit gebeurd dit….

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
467
165
43
Ik heb dit ook nog nooit gezien in al die zes jaar dat ik het forum van CL bekijk, zelfs de compressor boys met 500+ PK hebben geen problemen.
En nu? Op zoek naar een nieuwe 1UR-F(S)E? Staan er behoorlijk wat op Ebay.

Brinkybunch

Hoort erbij
13 sep 2016
73
22
8
Het valt niet mee, sterker nog totaalschade….

Krukas is gebroken, dat is gewoon einde motor…..

Nu neem ik even rustig de tijd zodat ik geen overhaaste beslissingen maak…
Nou, dan heb jij al je pech wel in 1x te pakken, pech met technische zaken is altijd echt niet fijn, maar het blijft natuurlijk maar blik op wielen. Maar dit is dan ook echt gewoon stomme pech. Dit komt gewoon nooit voor (ook niet bij getunede exemplaren). Zou er zeker even rustig over nadenken. Succes.