Voorstelrondje

Feike

Nieuw hier
25 apr 2024
2
2
3
Hallo allemaal,
Ik ben vandaag lid geworden van het forum. Moet dan wel meteen vertellen dat ik op het moment nog geen Lexus rijd maar wel aan het rondkijken ben.
Mijn huidige daily is een Jaguar XJR (2004).
Waar gaat mijn interesse dan naar uit, nou een LS(LS460) of een IS-F.
Ik hoop hier op het forum mijzelf wat in te kunnen lezen en bij vragen op jullie expertise te kunnen rekenen.
Wie weet tot spreeks/tiks
mvg
Feike
 
  • Leuk
Waarderingen: Jvdn en Johno

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Welkom hier,

Een LS of een IS-F is nogal een verschil. Is alles er tussenin dan ook goed? :unsure:
In ieder geval succes met de zoektocht.
 

Feike

Nieuw hier
25 apr 2024
2
2
3
Dank voor je reactie Roel,
Ik weet dat het een flink verschil is tussen beide modellen die ik in mijn introductie benoem. Dat gezegd hebbende mijn voorkeur ligt wel bij de IS-F.
Helaas nog niet in de gelegenheid geweest om daar wat ervaring op mee te kunnen doen. Maar wie weet.
 

Johno

Actief
23 jan 2022
463
206
43
Welkom en succes met de zoektocht. Ik ben benieuwd welke het gaat worden.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
853
1
472
63
Als je nu een XJR hebt, dan zou een GS F je wel eens kunnen bevallen. Maar vind er maar eens een die te koop staat. Een IS F komt vaker te koop, is denk ik wel een stukje krapper dan een XJR/GS F. De prijzen van een IS F zijn al een aantal jaren stabiel, afschrijving zul je er waarschijnlijk niet veel aan hebben. Dat kan met een LS460 wel eens anders zijn. We hebben hier een aantal geluksvogels die een echte F rijden. Succes en veel plezier met de jacht naar een V8.
 
  • Leuk
Waarderingen: Citrofiel1975

Speedy J

Actief
27 mrt 2012
182
149
43
Zelfs een ervaringsdeskundige met een LS600h en in het verleden een ISF (Bobusa).

Keuze zal van een heleboel factoren afhankelijk zijn, het zijn totaal verschillende auto's. Ben ook benieuwd waar je overwegingen over gaan en waar je hopelijk uiteindelijk mee thuis komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa

Bobusa

Actief
12 okt 2008
264
153
43
Ja, dat is echt een hele persoonlijke ervaring. Voor mij was het een samenkomst van moeilijke familieomstandigheden waardoor ik geen plezier meer had aan de IS-F. Positief is het een fantastische auto die met juist onderhoud zeker 500k kan, dus bulletproof. Als je nu comfort gewend bent dan zou ik voor de LS gaan. Maar een GS is ook een comfortabele auto en toch wat sportiever. Een IS-F is spijkerhard, maar heeft dan ook een fantastische wegligging en stoelen die je compleet omsluiten en vasthouden. Het motorgeluid is om van te smullen. Dus je ziet dat het erg subjectief is en dit van persoonlijk voorkeuren afhangt. Dus proefritten maken en veel succes met de zoektocht! Als je meer vragen hebt stel ze gerust.
 

Jvdn

Hoort erbij
27 feb 2020
40
33
18
Leuk om te zien dat ook jou voorkeur uit gaat naar een IS-F! dat is ook de volgende auto waar ik naar aan het kijken ben.