Cool, ik heb als grote hobby cardetailen, hij blinkt dan ook als een spiegel...
Krasstraat is verboden gebied en ook een spons is uit den boze...(the bone uitgezonderd)
je wast met 3 emmers,
emmer 1 --> velgen en wielkuipen
emmer 2 --> wasmiddel
emmer 3 --> spoelemmer hierin spoel je je wasmitt uit nadat je 1 paneel hebt gewassen en voordat je weer nieuwe shampoo gaat halen.
eens in de 3 maanden geef ik hem een uitgebreide beurt, Clayen, swirls verwijderen (als ze d'r al zijn, light polijsten oftewel cleanen van je lak, hierna voeden van je lak, hierna een hard wax, en 24 uur later nog aftoppen met een softwax......en eens in de 3 weken gaat er een laagje softwax overheen om de ultieme wetlook te houden..........
zie o.a.
http://forum.carclean.nl
Op dit moment gebruik veel Poorboy's producten, maar begin over te hellen naar Menzerna voor het polish werk, en Dodo Juice voor het voeden en waxwerk
Drogen doe ik op het moment met de CG miracle dryer, vind ik zachter dan die van PB, daar kreeg ik nog hele lichte krasjes mee (dark granite mica is knetterharde lak)
Velgen met de PB wheelwax, trims met PB trim restorer, deze voedt je kunststof en is geen glimmende dressing), en de banden ook met de PB Bold en bright, interieur het lichte leder eens in de twee maanden met PB natural leather, en ga zo maar door. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: