Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Koelvloeistof vervangen , thermostaat ,expansievat vervangen en bodemplaat schoongemaakt

De binnenkant maar eens afgesopt en schermpje van mn parrot vervangen. Alleen waarschijnlijk DOA, dus weer opsturen dat ding...

Mijn auto weer opgehaald van spuiter,linkerkant en rechterkant onder de sierstrip + achterbumper laten spuiten. volgende week wordt achterspoiler[tje] gespoten.

Morgen de zomervelgen er weer onder

Vandaag het saharazand er maar eens afgewassen en mn alcantara geschoren :) verder even bij stroeve motorsport langs geweest om een k&n inlegfilter voor de bolide te bestellen. Nooit goed om daar langs te gaan, want dan zie je weer veel te veel mooi spul, haha

Donderdag voor de grote beurt geweest bij de dealer met de GS-3, hij is helemaal vakantie klaar!

Stabi rubber achter vernieuwen en schuifpinnen van me klauwen opnieuw ingesmeerd.

Gisteren met de hand gewassen in een wasbox, vervolgens het belangrijkste n.m.:) HET DROOGRIJDEN, :) rondje Drechsteden,
daarna de laatste druppels verwijderen en straks een lekkere rit naar Uden

Stukje gereden, en dat er weer een motorstoring terug kwam terwijl de motor niet inhoudt....oid.

Wat heb je voor storing heb je? Gisteren weer lekker de auto met de hand gewassen. :D

vandaag naar de pijlgifkikkerbeurs geweest , getanked en berekend dat ie nu 1 op 8.3 loopt :relaxed:

valt mij niet tegen , maar had hem wel op normaal staan en niet te gek met het pendaal gedaan

Laatst bewerkt:
Auto gepoetst en opgehaald van spuiter,goed gelukt kan ik zeggen,oja en achterklepspoiler is ook gespoten en gemonteerd.

Nu alleen nog catback uitlaat voor mekaar zien te krijgen,zit nog in dubio of het een custommade of een tanabe medaillion pasklare gaat worden.

Hou jullie op de hoogte.