Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aarrghhh, schade gereden. Kleine weliswaar. Achteruit tegen een betonblok. Ik stap zelfs regelmatig uit om te kijken, maar schoot nu een fractie te ver door doordat ik uitschoot op het gaspedaal. Gelukkig onderkant en kan denk grotendeels worden gepolijst. Maar op een verder schadevrije auto doet dat pijn... Denk altijd wel :grin:
Vandaag alle lampjes in midden-console vervangen,was binnen half uur klaar,dankzij de goeie uitleg hier op het forum van Mike [GPS-10] in sub-forum GS 2e gen. topic 'tips and tricks'. Hartelijk dank hiervoor.
Het gaat een custommade worden en het y-stuk wordt zonder resonators met 2,5 inch diameter+ sportdempers met gegroefde s-pijp in dempers. Dat gaat heel vet klinken.
Remschijven en blokken vervangen. Tegen mijn principes in met 'imitatie' onderdelen (Bosch). Prijs set remschijven: € 61,28 + remblokken: € 47,23. Zou origineel ca. € 360,- gekost hebben (na 1000km nog geen problemen ondervonden).
Vandaag de custommade catback onder de auto,supervet geluid nu,ben er heel tevreden over,zal proberen een geluidsopname te maken en hier posten,lukt dat niet,horen jullie het op de meeting wel.