Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Wat doet pijn aan Alan zijn ogen?
Hij wordt altijd met de hand gewassen.

"Als CEO hoop ik dat je wel van de Waxoyl, Waxguard, Protech en andere Tell Sell fantasieen afblijft."
šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚

Zomaar fotos maken als ik niet oplet ey :P

En waxguard is zeker geen slecht product als je weet hoe je het moet gebruiken :P
Waxoil is gwn troep idd :Pā€‹

Zomaar fotos maken als ik niet oplet ey :P

En waxguard is zeker geen slecht product als je weet hoe je het moet gebruiken :P
Waxoil is gwn troep idd :Pā€‹

Ik gebruik andere producten maar kun je ons uitleggen wat het precies is en hoe je dat moet gebruiken ?

Waxguard heeft een uitgebreid " assortiment" Waxguard is ook 1 van de duurdere producten op de markt. Cartec is een klein onderdeel van waxguard. Dat zijn dus de spullen die ik altijd gebruikt en zeer zeker "niet" worden aangeboden op tellsell. Waxguard is een 3 componenten Waxpantser die je 16 maanden gegarandeerd bescherming bied tegen weersomstandigheden. Een klein pakketje waxguard kost al gauw 75 euro. en das dan alleen de wax en nano. Ik kan het wel een keer meenemen naar een minimeet zodat je het zelf kan zien. Vooral de velgenreiniger van Cartec is super! En bovendien nog zuurvrij ook. (scheelt je blanke lak)
Maargoed volges mij verdwalen we een beetje nu hahaha.

Kortom Waxguard is geen slecht product. Alleen die wasborstels...... van welke wasstraat/box dan ook... ik ben er fel op tegen. Maargoed. zo heeft iedereen zijn eigen ding toch :P

Ik gebruik geen velgenreiniger , ze staan in de poorboys sealer , spuit ze af met water ,bovendien dat geneuzel over zuurvrij en ph neutraal , velgen zijn niet van suiker
fetch?id=140349&d=1428082376.jpeg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zer0ne
Had geen zin om het voor de deur te doen. En had net een rit van 200 km achter de rug dusja een keer mag dat wel. Normaal gaat de IS trouw de brug op ;)

In het begin zal je het niet merken. maar op een later stadia daar in tegen ...
Dat is nou precies wat ik bedoel met alle PTFE afgeleide produkten waar Waxguard er ook een van is.
16-18 maanden me hoela.
Alleen een coating op SiO2 basis gaat dat halen.
Even nog afgezien van het Gilette principe van zulke Tell Sell bedrijven : het scheerapparaat maakt de winst niet, de mesjes achteraf driedubbel wel.
Lekker conditioner en lotion verkopen want anders vervalt de zgn. garantie.
Sterke marketing, respect daarvoor, en verder gewoon gemakzucht en onnozelheid van vele kopers.
Oh en de velgenreiniger waar je het over hebt is sterk alkalisch dus valt nog sterker af te raden.

Helaas bluedeamon je wedt op het verkeerde paard. Bekeer je voor het te laat is in een later stadium. :relieved:

Na 2000 "hard driven :P" km's met verse olie het oliepeil maar eens gecontroleerd:

- geen druppel olie verbruikt
- olie nog helemaal helder van kleur

conclusie:
- gas erop ! :thumbsup::D

Ramen gedaan en voor de laatste keer goed uitgezogen.

Met pijn in het hart neem ik aan , prachtige rode sportcross :rulez:
Heb je de vraagprijs gekregen ? Ik kan het niet meer vinden in jouw topic
zien we de nieuwe eigenaar nog terug op het forum ?

Bekeren? nee. na talloze verschillende merken te hebben geprobeerd kwam waxguard en cartec i.m.o het beste eruit. Meguiars is leuk om mee te poetsen maar het is het net niet. Poor mans is wat Sc400 al opnoemde leuk spul. Voor die prijs dan.

Zelf gebruik ik vaak Perfect polisher van Cartec. Dit is in mijn ogen voor de lexus tijdelijk goed genoeg.

Ik zal eens orienteren of waxguard nou letterlijk zo slecht is als jij aanhaalt. Miss word het dan stiekem tijd voor poor mans producten. Alles beter
dan wd 40 gebruiken als wax (en dan begrijp je wel wie ik bedoel ):P

Ik ga wat research doen.

Leuk om te zien dat er mensen zijn die ook verstand hebben van dit soort dingen! Dat maakt een forum nou zo krachtig :P

GWS tanks voor je info. miss na 6 jaar toch maar eens tijd om te verranderen dan :P:rulez:

Even voor de duidelijkheid : ik zeg niet dat Waxguard als product slecht is (het is gewoon een sterke sealant en wss niks mis mee) . Het is meer de marketing en zgn. garantiebeloftes erom heen wat ik belachelijk vindt. Bv. de Poorboys EX-P als sealant is niet beter maar ook niet veel slechter maar die roeptoeteren geen 18 maanden van het dak. (of 3 jaar op een nieuwe auto).
Voor de rest moet ieder zelf weten wat hij prettig vindt werken, Poorboys, Meguiars, DJ, de lijst is oneindig en elk merk heeft zijn sterke producten voor verschillende toepassingen, Wat 1 merk fan boys doen moeten ze zelf weten.
Alleen een SIO2 coating gaat zulke lange termijnen halen met als bijkomend voordeel dat je alles zelf kunt doen, ook reparaties na evt. schade.

Eerlijk gezegd begrijp ik je opmerking over WD-40 als wax niet want dat heeft imo niet bewust plaatsgevonden. Iedereen kan wel eens uitschieten met een product op een andere plaats waarvoor het bedoeld was.

Met pijn in het hart neem ik aan , prachtige rode sportcross :rulez:
Heb je de vraagprijs gekregen ? Ik kan het niet meer vinden in jouw topic
zien we de nieuwe eigenaar nog terug op het forum ?

Absoluut, word lang uitzwaaien :cry: Vraagprijs niet gekregen, had ik ook niet verwacht. Uiteindelijk prijs waar ik vrede mee heb en de nieuwe eigenaar gaat er heel goed voor zorgen. De nieuwe eigenaar vindt het niet prettig dat de prijs wordt genoemd, dus weggehaald.

Zit de hele tijd met dit deuntje in mijn hoofd...
?Scheiden doet lijden
Afscheid brengt leed
Lang kan het duren
Eer je vergeet
Iets wat je lief was
Gaat van je heen
Scheiden doet lijden
Voor iedereen
šŸ¤’