- 25 nov 2012
- 1.260
- 4
- 1.051
- 113
Het verschil is echt groot Dennis,omdat jij ook een v8 hebt,zou ik het zeker doen,prijs was 58 euro bij mij.Goeie tip :thumbsup: twijfel al een tijdje om een inleg filter te plaatsen , dacht dat het weinig verschil maakte
Ik geloof dat het alleen werkt als je de uitlaat ook aanpast zoals jij gedaan hebt , en bovendien kan ik het risico niet lopen met een geoliede filter ivm complexe MAF met spiegelsHet verschil is echt groot Dennis,omdat jij ook een v8 hebt,zou ik het zeker doen,prijs was 58 euro bij mij.
Jij hebt die uit Zwolle gehaald zeker ?.... grrr
Het is een droog filter Dennis,zit geen conserveringsolie op.Ik geloof dat het alleen werkt als je de uitlaat ook aanpast zoals jij gedaan hebt , en bovendien kan ik het risico niet lopen met een geoliede filter ivm complexe MAF met spiegels
Toch weet ik vrijwel zeker dat je geen spijt gaat krijgen van deze xenonswaps, puur vanwege de veel hogere lichtopbrengst. Vooral in deze maanden wel zo prettig.
En optisch zie ik je ook veel liever tegemoet komen met 4300/5000k dan met 10000/12000k, omdat die kleurtemperatuur in mijn ogen verre van 'serieus' overkomt. Kraakhelder wit licht onderscheidt zich ook duidelijk van de halogeen varianten en wekt een veel 'cleanere' OEM-indruk. :thumbsup:
Dat een van de redenen waarom ik 4.300k en 5.000k heb ge?nstalleerd, meer licht. Het verlicht beter omdat de afgelopen/komende tijd alleen maar een partij donker is op de weg. De andere is, ik heb nog nooit 4.300k en 5.000k gehad, om eerlijk te zijn ik heb altijd al 10.000k en 12.000k gehad dus ik wil een keer wat "anders" zien.Toch weet ik vrijwel zeker dat je geen spijt gaat krijgen van deze xenonswaps, puur vanwege de veel hogere lichtopbrengst. Vooral in deze maanden wel zo prettig.
En optisch zie ik je ook veel liever tegemoet komen met 4300/5000k dan met 10000/12000k, omdat die kleurtemperatuur in mijn ogen verre van 'serieus' overkomt. Kraakhelder wit licht onderscheidt zich ook duidelijk van de halogeen varianten en wekt een veel 'cleanere' OEM-indruk. :thumbsup:
Bedankt voor je mening en misleidende informatie.Eens! Paars licht is voor sjonny's en petjesvolk.
Oke dan heb je een partij kapsones zeg.
maar wel PvdA stemmen zeker