Zer0ne
Actief
- 25 jan 2015
- 498
- 66
- 28
Mag je mij uitleggen wat dit met kapsones te maken heeft? De golfjes met half gesporten autostyle bumpers rijden ook allemaal blauw/paars xenon. Vandaar mijn associatie met deze kleur licht. Ik verwacht in ieder geval geen nette lexus als ik een paar van die paarse lampen zie aankomen. Smaken verschillen gelukkig
Allemaal aannames en vooroordelen, zo jammer. Wat heeft het in jouw geval met smaak te maken? Jij bestempeld per direct zonder te kijken (te kennen, te weten) de desbetreffende persoon op basis van de kleur van de koplampen.
Zo heb ik een buurman die in een Subaru Forester rijd met 8.000k (wit/lichtblauw) welke helemaal standaard is op de koplampen na, de andere rijd in een Mazda 6 met 8.000k of 10.000k ook standaard. Gelijk sjonnies en petjesvolk? Dacht het niet.
En ik ben toch benieuwd op basis van wat, waarom jij dan een Lexus met blauw of de door jouw genoemde paarse xenon geen nette Lexus kan zijn?
Voor zo ver ik het weet, heb ik geen autostyle bumper (noch gezien voor Lexus of een Lexus ermee rijden) omdat ik geen autostyle bumper heb, is deze ook niet half gespoten.
En houd asjeblieft op met paarse xenon want 12.000k zijn niet paars, klakkeloos de plaatjes van het net geloven is ongezond.