Paniekje
Heel actief
- 1 sep 2024
- 610
- 518
- 93
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Het is echt een vrij diepe, wel "cleane" kras.Als je met je nagel in de breedte over die kras gaat, voel je dan dat die kras ín je lak zit?
Zo ja dan haalt poetsen ook niet zoveel meer uit.
Zo nee dan is het idd meer de lak van de ander en kan je dat met poetsen/polijsten er wel uithalen.
Plaatselijk spuiten is spotrepair![]()
Echt waardeloos! Ik ken het gevoel helaas maar al te goed. Een paar weken geleden trof ik mijn auto ook aan met allemaal krassen op de voorbumper. Uiteraard geen briefje. Want waarom zou je je druk maken om de auto van iemand anders? Ondanks dat het mij niet meer verrast kan ik er echt niet bij dat er mensen zijn die zo denken. Sterkte met de afhandeling!Ik kom vandaag bij de auto om na mijn werk naar huis te gaan. Tref ik dit aan
Kan er zo kwaad om worden.
Ik hoop dat het nog enigszins eenvoudig hersteld kan worden.....
Bekijk bijlage 183953
Ja, maar ho even... Wat heb jij gedaan aan je Lexus?Ondertussen, in Denemarken......Bekijk bijlage 183966
Ja, hier ook. Maar of die Roemenen nu echt goed werk afleveren?Pfff ik word al moe als ik al die poets berichten lees.
Gelukkig zit er hier een 'wasstraat' in de buurt waar ik de auto incl interieur voor nog geen 30 euro geheel kan laten reinigen.