Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Gisterenavond teruggekomen vanuit Zürich. Man dat was een leuke rit door duitsland heen via Frankfurt. De IS300h gleed als boter over t weg. De auto wilde en wilde maar gaan. Dus heb niet alleen landsgrenzen gezien maar ook t grens van de is300h 😁 die van mijn ging 210 km uiterst en niet meer. Gaspedaal voelde opdat moment alsof t loszat je kan drukken hoeveel je wilt er komt geen KM erbij.

Iemand al eens achtergekomen hoe je de KM begrenzing eraf kan halen? Teller geeft max 260 aan wil het wel even opkrikken.

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me
Ik weet er het fijne niet meer van, maar volgens mij is de begrenzing aanwezig om de elektromotoren in de e-CVT te beschermen. Ook zou de ICE de accu niet meer kunnen laden, door de zeer hoge snelheid. Vandaar dat men een limiet gesteld heeft.

Ik weet er het fijne niet meer van, maar volgens mij is de begrenzing aanwezig om de elektromotoren in de e-CVT te beschermen. Ook zou de ICE de accu niet meer kunnen laden, door de zeer hoge snelheid. Vandaar dat men een limiet gesteld heeft.
Klopt idd, is een beveiliging. Dus daar wil je niet mee klooien.
Wil je sneller met een IS, koop een IS-F :cool: